NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ
Archiwum
12.10.2016

Hyundai rozpoczął komunikację modelu i30

2016-10-12 09:51:44
Responsive image

Innowacyjny design, przewidywalne prowadzenie oraz brak miejsca na kompromisy! Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe oraz dwufilarową formę komunikacji opartą o wysoki poziom wyposażenia standardowego i optymalną ofertę cenową.

Historia szpilek damskich

2016-10-12 10:59:43
Responsive image

Która z Pań, świetne, szpilki w kolorze klasycznej czerni? Niechybnie każda z Was ma w tenże model, który jest zdecydowanie pokazaniem powabu i elegancji.

Hyundai startuje z kampanią Driven by e-motion

2016-10-12 14:19:41
Responsive image

Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Kampania promująca IONIQ wystartowała 7 października, za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: