NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Awaria w Banku Pocztowym

2016-12-08 00:00:00

Awaria w Banku Pocztowym

Zgodnie z zapowiedziami, 2 grudnia ruszyły prace modernizacyjne na stronie banku oraz w systemie transakcyjnym z którego korzystają klienci indywidualni. Prace miały zakończyć się 4 grudnia czyli w niedzielę. Tymczasem podczas aktualizacji skryptów odpowiedzialnych za funkcjonowanie strony transakcyjnej doszło do kłopotów które wydłużyły prace programistów. Niestety modernizacja trwa do tej pory czyli już sześć dni i jak na razie nic nie świadczy o poprawie sytuacji.

Klienci narzekają

Klienci od niedzieli narzekają na internetowy system transakcyjny banku Pocztowego. Zarząd oraz przedstawiciele banku Pocztowego informują że korzystanie z internetowej bankowości w Pocztowy24 będzie niemożliwie do odwołania. Prace cały czas trwają nad przywróceniem sprawności zaktualizowanej wersji internetowej aplikacji.

Klienci stale walczą i próbują zalogować się na swoje konta bankowe, niestety bez skutecznie. Niektóre osoby donoszą że udaje im się zalogować ale tylko na chwilę a przy próbie wykonania jakiejś operacji system niestety przestaje funkcjonować.

Komunikat banku Pocztowego

Przedstawiciele banku Pocztowego aby zrekompensować niedogodności swoim klientom poinformowali że bank uruchomił darmowe przelewy za pomocą infolinii oraz placówek własnych banku Pocztowego oraz placówek Poczty Polskiej S.A. Ta sytuacja będzie trwała do momentu usunięcia awarii z internetowego systemu transakcyjnego. Niestety nie wiadomo kiedy to nastąpi. Bank w swoim komunikacie informuje że wszystkie transakcje są prawidłowo księgowane. Problemy dotyczą tylko strony internetowej do obsługi konta. Pieniądze są bezpieczne.


WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: