NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Kolejne laury dla OSM Łowicz

2018-06-12 14:50:37

Masło łowickie ekstra zostało Przebojem FMCG 2018 według magazynu „Życie handlowe”. Jury konkursowe swojej oceny dokonało na podstawie składowych takich, jak dostępność produktu, jego jakość i innowacyjność, a także opakowanie w nowej odsłonie, ozdobione tradycyjnym łowickim pasiakiem łowickim. W gronie specjalistów przyjęto je z dużym entuzjazmem, ponieważ wyróżniło produkt na tle konkurencji.

Mleko łowickie UHT – parasolowa marka łowickiej spółdzielni – otrzymało prestiżowy tytuł Hermesa 25-lecia przyznawanego przez Poradnik Handlowca. W ogólnopolskim głosowaniu trwającym na przestrzeni dwóch miesięcy wzięli udział handlowcy z branży FMCG, reprezentujący tzw. handel „małoformatowy”. Wykorzystali oni okazję, żeby uhonorować marki i producentów, z którymi współpracują na przestrzeni ostatnich 25 lat. Do końca roku, o mleku łowickim będzie jeszcze nie raz głośno, za sprawą kampanii marketingowej w TV i Internecie, wspierającej ten produkt w nowej odsłonie.

Kolejnym produktem OSM Łowicz, które zdobyło wyróżnienie jest śmietanka 36%. To sprawdzony, wysokiej jakości  produkt, który po ubiciu zachowuje niezmienioną konsystencję przez długi czas. Łowicka śmietanka została nagrodzona mianem Hit Handlu w plebiscycie organizowanym od 17 lat przez miesięcznik Handel. Losowo wybranych 1000 czytelników pisma z całej Polski wskazało najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. I to właśnie oddanie głosu detalistom jest, zdaniem Joanny Kołodyńskiej – kierownika działu marketingu w OSM Łowicz, największym atutem przyznanych nagród. Otrzymane wyróżnienia są w naszej ocenie kompletne i tak bardzo cenne, bo wskazują na to, że jesteśmy doceniani nie tylko przez profesjonalistów z branży, ale także przez samych klientów i mających z nimi bezpośrednią styczność handlowców. A to oni na co dzień na podstawie swoich decyzji zakupowych wskazują na to, który produkt faktycznie jest przebojem na półkach – dodaje Joanna Kołodyńska.

Wszystkie nagrodzone produkty są już dostępne w sklepach w nowych opakowaniach, spójnych z przyjętą identyfikacją wizualną marki Łowickie.


WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: