NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Nowy rok i nowy audyt SEO

2022-01-07 16:16:00

Profilaktyka

Nasze centrum informacji w postaci portalu CentrumPrasowe.pl stale się rozrasta. Każdego dnia pracownicy firm współpracujących z naszym portalem publikują przy pomocy naszego narzędzia informacje prasowe kierowane do mediów oraz szerokiej opinii publicznej.

Korzystają z naszego narzędzia gdyż płyną z tego korzyści. Działalność w sferze PR, publikując artykuły tematyczne, informacyjne oraz marketingowe, zwiększa się zasięg docierania do potencjalnych klientów.

Dlatego jako redakcja portalu musimy stale dbać o jakość kodu źródłowego naszego portalu oraz wszelkie znaczniki SEO. Jest to potrzebne do stałego poszerzania zasięgu widoczności. To ważne z punktu widzenia portalu ale też odbiorców. Firmy które z nami współpracują wymagają widoczności portalu. W przypadku utraty widoczności i odwiedzających, podzielimy losy podobnych projektów, które nie przetrwały próby czasu.

Prace nad badaniem strony zleciliśmy firmie która zajmuje się takimi sprawami zawodowo. Zależy nam na profesjonalnym audycie SEO. Dlatego wybraliśmy firmę Ads-Center.NET Sp zoo, zajmującą się takimi tematami od 2009 roku. Nasza współpraca trwa już od lat gdyż firma ta też jest projektantem i wykonawcą naszego portalu.

Audyt SEO wykazał pewne elementy wymagające zmian. W najbliższych dniach będziemy prosić programistów aby wprowadzili poprawki wynikłe z upływu czasu i zmieniających się trendów w pozycjonowaniu. Chcemy aby nasz portal był stale aktualny i odpowiadał na potrzeby dziennikarzy, firm oraz wyszukiwarek internetowych.

Jak często przeprowadzamy audyt SEO ?

Standardowo dla większości stron wystarczy raz w roku zlecić audyt SEO. Ewentualnie zaraz po wprowadzeniu zmian zlecić drugi, w celu weryfikacji czy strona została wszędzie poprawiona i czy przypadkiem po drodze nie powstały nowe elementy warte uwagi programisty. Jeśli Twoja strona nigdy nie była badana pod kątem SEO to warto zaryzykować parę złotych i zlecić takie badanie. Często po wyczyszczeniu takich negatywnych elementów, strona zaczyna lepiej być widoczna w wynikach wyszukiwania.


WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: