NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ
Artykuł

O czym marzy dziennikarz ?

Każdy ma jakieś marzenia a w niniejszym materiale postaram się nakreślić o czym marzy aktywny dziennikarz piszący artykuły do pracy oraz innych mediów. Marzenia, dziennikarzy O czym marzy większość dziennikarzy ?

Dziennikarz, kto to ?

Osoby które są dziennikarzami to specyficzny typ człowieka który zajmuje się pozyskiwaniem ciekawych informacji, opisywaniem ich w rzetelny sposób oraz publikowanie w mediach z którymi współpracuje. To wyczerpujące zadanie ponieważ jeśli dziennikarz chce mieć dobrą renomę, musi sprawdzać pochodzenie swoich informacji, dodatkowo starać się je uwiarygodnić w innych źródłach. Często do napisania dobrego artykułu trzeba przeprowadzić własne dziennikarskie śledztwo. Zakres działań jest znacznie większy niż tutaj opisaliśmy. Jedak już z powyższego opisu jasno wynika że stworzenie dobrego artykułu często zajmuje kilka a nawet kilkanaście dni.

Marzenia dziennikarzy

Większość osób czytających ten artykuł myśli w tym momencie o artykule który daje dziennikarzowi sławę oraz podwyższa wycenę jego artykułów. Owszem , część dziennikarzy właśnie o tym marzy ale prawdziwym marzeniem często nie odkrytym jest coś całkiem innego ale powiązanego z wyżej wymienionym aspektem. Prawdziwym marzeniem dziennikarza jest dostęp do rzetelnej informacji z wiarygodnego źródła. Takie źródło to serwis Centrum Prasowe, gdzie każdy dziennikarz może uzyskać dostęp do świeżej informacji pochodzącej wprost od rzecznika prasowego danej firmy.

Solidne źródło informacji

Serwis internetowy Centrum Prasowe stał się solidnym źródłem informacji dla dziennikarzy ze względu na pochodzenie wszystkich zamieszczanych artykułów. Większość treści umieszczanych na profilach firm współpracujących z Centrum Prasowe jest publikowanych przez osoby związane z firmą na polecenie zarządów tych przedsiębiorstw. Pozostała część informacji pochodzi od agencji PR które obsługują swoich klientów i publikują w ich imieniu materiały prasowe opracowywane na zlecenie.

Łatwy dostęp do informacji

Dzięki współpracy z Ads-Center.NET Sp Zo.o. firmą która posiada bardzo duże doświadczenie w projektowaniu portali internetowych, udało nam się stworzyć mechanizmy dzięki którym bez zapisywania się do newsletterów każdy dziennikarz może sprawdzić historię dodawanych informacji za pomocą naszego kalendarza wydarzeń. Dziennikarz wchodząc na stronę Centrum Prasowe musi jedynie wybrać dzień miesiąca który go aktualnie interesuje i za pomocą jednego kliknięcia dostaje dostęp do informacji dodanych w wybranym dniu. W ten sposób można przeglądać cały portal i śledzić jakie informacje dodają poszczególne firmy. To narzędzie to odpowiedź na zapotrzebowanie dziennikarzy którzy wielokrotnie byli pytani o ich potrzeby. Na podstawie przeprowadzonych badań wprowadziliśmy mechanizmy które faktycznie poprawiają komunikację na linii firma – dziennikarz.

Czy współpraca z Centrum Prasowe ma sens ?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Rynek informacji rozrasta się systematycznie. To informacja powoduje że potencjalny klient może zdecydować się kupić produkt. Ale kupi tylko ten o którym już słyszał lub czytał. Obserwując konkurencję która powstała po starcie naszego portalu (CentrumPrasowe.pl powstało już w 2013 roku), można zakładać że coraz więcej firm widzi przyszłość w pośredniczeniu w wymianie informacji od rzeczników prasowych kierowanych do dziennikarzy. Dziś podobnych portali jest kilka, zastanawiające jest tylko jedno, nie przewyższają technologicznie pierwowzoru. Stale ulepszana platforma odpowiada na kolejne potrzeby zgłaszane przez dziennikarzy i rzeczników prasowych którzy korzystają z naszego systemu. Ciągłe wsparcie programistów powoduje że portal rośnie z każdym nowym modułem który udostępniamy naszym kontrahentom. A to zapewnia dostęp do najnowszych rozwiązań. Zapraszamy do korzystania z Darmowych wirtualnych biur prasowych na CentrumPrasowe.pl .

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: