Dlaczego w CentrumPrasowe.pl a nie na własnej stronie?
Aspekty SEO odnośnie budowy na własnej stronie działu dla prasy jest usprawiedliwione. Jednak od strony marketingowej jest to strata czasu. W głównej wyszukiwarce Google.pl, na frazę „Centrum Prasowe” konkurencja to 1,5 miliona stron. Dla frazy „Biuro Prasowe” konkurencja to już 4,2 miliona stron. Dla frazy „Dla Prasy” konkurencja jest znacznie większa bo aż 11,1 miliona stron. Przebicie się przez tak dużą grupę konkurencyjnych witryn to karkołomne zajęcie. Koszty są niewspółmierne do otrzymanych korzyści. A to jedyny sposób na konwencjonalne zdobycie czytelników w postaci dziennikarzy.
Jakie są alternatywy ?
Najlepszą alternatywą jest założenie darmowego konta użytkownika na stronie CentrumPrasowe.pl . Po założeniu darmowego konta użytkownika każda firma otrzymuje również darmową subdomenę dla swojego biura prasowego. To pod tą subdomeną będą znajdować się wszelkie informacje które będą publikowane przez Państwa firmę. Dzięki temu każdy otrzyma wgląd w komunikaty prasowe danej firmy w prosty uporządkowany sposób. Dzięki odpowiedniej konstrukcji naszego wortalu, każda firma może uważać go również za część zaplecza do pozycjonowania swojej witryny czy też sklepu. Z każdego artykułu prasowego można wyprowadzić linki do swojej witryny internetowej.
Czy dzięki Centrum Prasowe PL zyskam widoczność ?
Widoczność artykułów prasowych jest bardzo ważna. Po to wydajemy komunikaty prasowe aby trafiały do dziennikarzy. Nasz portal jest istnym pomostem między firmami a dziennikarzami. Gdy firma dodaje komunikat do swojego profilu, my jako portal CentrumPrasowe.pl przekazujemy informację dziennikarzom o nowym wpisie na stronie, podając dokładny bezpośredni link. Dzięki temu mimo ogromnej konkurencji w wyszukiwarce Google, my możemy przebić się z informacją przed ogromne spółki akcyjne.
Wykreuj swoje przedsiębiorstwo w mediach !
Komunikacja na drodze firma – media jest bardzo ważna. Mimo pozycjonowania, wydawania pieniędzy na bilbordy i innego rodzaju reklamę, to media są najlepszym nośnikiem reklamy. Dlatego Internetowa Agencja Marketingowa Ads-Center.NET postanowiła stworzyć pomost łączący biznes z mediami. Stworzyliśmy portal w którym każda firma może publikować swoje informacje prasowe i mieć pewność że dotrze ta informacja do dziennikarzy.