Już w najbliższy weekend odbędzie się 31. Finał akcji Jurka Owsiaka. Fundacja gra dla wszystkich - małych i dużych i chce wygrać z sepsą.
.
Gdy włoski region Trentino pokrywa się białym puchem, a na strome alpejskie stoki wjeżdżają ratraki, dotychczas łagodne otoczenie odkrywa przed miłośnikami sportów zimowych nowe, ekscytujące oblicze. Zwyczajnie nie sposób wtedy oprzeć się outdoorowym atrakcjom Dolomitów.
W 2022 roku nastąpi zmiana systemu nadawania telewizji naziemnej. Kiedy należy się jej spodziewać i jak możemy się na to przygotować, żeby nie stracić dostępu do telewizji?
Ponad 75 proc. książek kupowanych w salonikach to różnego rodzaju kolekcje. Cieszą się wysoką popularnością zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci.
W czasie pandemii chętnie kupowaliśmy prasę, artykuły tytoniowe, środki ochrony osobistej i książki – wynika z danych Kolportera, który przeanalizował sprzedaż w swojej sieci w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Kolporter jest gotowy znacząco poszerzyć ofertę książkową w swoich salonikach, zlokalizowanych w galeriach handlowych.
W czasie tegorocznych wakacji klienci saloników Kolportera kupili około 50 tysięcy różnego rodzaju książek.
Lato jest tą porą roku, gdy w miejscowościach wypoczynkowych, zwłaszcza nadmorskich, znacząco wzrasta sprzedaż prasy. Kolporter dba o to, aby turyści przyjeżdżający na urlop w sezonie letnim mieli jak największy i najlepszy wybór tytułów. Poza stałymi odbiorcami co roku dostarcza prasę do ok. 300 sezonowych punktów sprzedaży.
Wydawcy przygotowali na tegoroczny sezon letni specjalny zestaw wakacyjnych nowości, które powinny uprzyjemnić wypoczynek. W ofercie Kolportera znalazły się m.in. nowe książki dla dorosłych i dla dzieci, atrakcyjne magazyny, krzyżówki i wszelkiego rodzaju łamigłówki.
Ponad 40 tysięcy egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
Kolejna próba wyłudzenia pieniędzy została przerwana. Przy pomocy serwisu TnijURL.com przestępcy chcieli zamaskować linki do swoich stron z płatnościami na których żądali opłaty w zamian za brak blokady telefonu. Nasz serwis skasował skrócone linki i tym samym przerwał atak na odbiorców tego linku który był rozsyłany za pomocą SMS do ofiar ataku.
Jak co roku, w okresie przedświątecznym wielu wydawców prasowych zwiększa nakłady swoich tytułów. Nie zakłóca to jednak w żaden sposób dystrybucji prasy prowadzonej zarówno przez Oddział Logistyki Centralnej, jak i oddziały terenowe Kolportera. Także złe warunki pogodowe nie są straszne dla logistyki największego w Polsce dystrybutora prasy.
Kolporter w części sieci saloników wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na regałach z prasą erotyczną – tzw. maskownice. Ekspozycja tego typu tytułów podlega określonym zasadom.
Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera.
Kolporter dostarcza prasę do wszystkich powiatów i do 98% gmin w Polsce – wynika z najnowszych analiz przeprowadzonych przez spółkę. – Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są czytelnicy prasy – przekonuje Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.
Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
Kolekcje zabawek, gadżetów, naklejek czy książek to dziś stała część oferty wydawców prasowych. Zdaniem przedstawicieli Kolportera są istotnym elementem rynku prasowego i jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii.
W czerwcowym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (6/2018) prezentujemy rozmowy z finalistami konkursu Złota Słuchawka 2018 – tymi, którym ostatecznie nie udało się sięgnąć po nagrody i tak niewiele zabrakło im do zwycięstwa.
Opublikowaliśmy niedawno dwa artykuły na temat zbliżony do niniejszej treści. Zapraszamy gorąco do zapoznania się z niektórymi wywodami na temat naszej filozofii.
Pięć miast, pięć koncertów i całkiem nowa muzyka – Dawid Podsiadło rusza w solową trasę koncertową! Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole, który współpracuje z artystą od wiosny tego roku.
W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center oraz firm i osób odpowiedzialnych za budowanie profesjonalizmu i pozytywnego wizerunku tej branży.
Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.
Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
Las Vegas, 9 stycznia 2018 - TCL, jeden z trójki największych globalnych producentów telewizorów oraz wiodąca marka elektroniki użytkowej, zapowiedział w dniu dzisiejszym, że w 2018 roku zamierza nadal intensywnie pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami. Potwierdzeniem tych zamiarów jest prezentacja najnowszych modeli inteligentnych telewizorów i nowoczesnych technologii podczas tegorocznych targów CES. Na stoisku firmy w Las Vegas zaprezentowany zostanie flagowy telewizor QLED Xess X6, który został zapowiedziany na targach IFA w sierpniu 2017 r. Dodatkowo, premierowo ukaże się tam nowy model smart TV C76 oraz telewizory z linii P6. „W debiutujących dziś produktach znalazły się najważniejsze i najbardziej dynamiczne technologie, które stymulują rozwój całej branży i cały czas umacniają pozycję TCL w czołówce globalnych producentów inteligentnych odbiorników i dostawców aplikacji internetowych” – powiedział Tomson Li, Prezes TCL. „Rok 2017 był dla TCL niezwykle udany. Co więcej, z dużą pewnością prognozujemy, że rok 2018 będzie dla nas równie korzystny na całym świecie”- dodał Prezes.
Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.
Czasopisma dla pań i krzyżówki to dwie kategorie wydawnictw prasowych, po które najchętniej sięgaliśmy podczas tegorocznych wakacji – wynika z analiz przeprowadzonych przez Kolportera.
Blisko 50 nowych tytułów – tygodników, miesięczników, dwutygodników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych – znalazło się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera w pierwszym kwartale 2017 r.
W 2016 r. w ofercie dystrybucyjnej Kolportera pojawiło się blisko 300 różnego rodzaju wydawnictw, w tym około 70 czasopism. To znacznie więcej niż w poprzednim roku.
Magazyny telewizyjne i pisma dla kobiet to najchętniej kupowane tytuły prasowe w małych punktach – wynika z analizy tegorocznych wyników sprzedaży, przygotowanej przez Kolportera.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET