Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami. Tradycyjnie, jak co roku, klienci saloników Kolportera mogą liczyć na świąteczne rabaty z tej okazji.
Małe, kolorowe, budzące miłe wspomnienia – magnesy, bo o nich mowa, są często wybieranym produktem kupowanym na pamiątkę lub prezent. Dostępne są także w sieci saloników Kolportera.
20 lat temu marka Dove po raz pierwszy pokazała światu, jak wygląda prawdziwe piękno. W 2004 roku rozpoczęła kampanię od zaskakujących wyników badań, wskazujących, że tylko 2% kobiet uważa się za piękne. W odpowiedzi na te przygnębiające dane, marka wyraźnie sprzeciwiła się stereotypowemu pojęciu piękna, zapraszając do udziału w swoich reklamach nie modelki, a rzeczywiste, prawdziwe kobiety, reprezentujące m.in. różne typy urody, rozmiary i kolory skóry.
W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są napoje marki Schweppes.
Zabrzmi to jak żart, ale nie można użyć wszystkich 100 słów kluczowych w tekście na stronie.
Pierwsza rocznica mecenatu
Oferta sieci saloników Kolportera obfituje w bilety na spotkania sportowe, wydarzenia kulturalne, a także do różnych obiektów kulturalnych i rekreacyjnych.
Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.
Międzynarodowy sędzia piłkarski wesprze działania marketingowe lidera rynku systemów aluminiowych
W salonikach Kolportera trwa akcja z okazji Dnia Dziecka – „Wesołe rabaty dla małych i dużych dzieci”.
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera.
Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku
Polacy chętniej kupują i czytają książki – tak wynika z badań przeprowadzonych w 2023 roku przez Bibliotekę Narodową. Wzrost zainteresowania książkami widać także w sieci saloników Kolportera.
„Nawet Robert Makłowicz nie wyskoczy z lodówki, widząc, jak wyrzucamy ich setki tysięcy rocznie.” Z takim przekazem Credit Agricole rusza z nową kampanią, w której podnosi problem wyrzucania sprzętu RTV i AGD. Do współpracy ponownie zaprosił znanego krytyka kulinarnego i podróżnika – Roberta Makłowicza.
Z okazji Europejskiego Dnia Logopedy fundacja edukacyjna Ogólnopolski Operator Oświaty zaprasza do wspierania szkolnych i przedszkolnych gabinetów logopedycznych. W kampanię fundraisingową zaangażował się zespół komunikatora GG (Gadu Gadu). To będzie pierwsza duża akcja charytatywna z wykorzystaniem GGwallet, portfela dostępnego w polskim komunikatorze.
Jedenaście nowych lokalizacji, 36 saloników z nowym wnętrzem i zmiany w wyposażeniu w 382 punktach – to bilans prac w sieci saloników Kolportera w 2023 roku.
Obniżenie pozycji stron internetowych w wynikach wyszukiwarek, np. Google, to proces zwany depozycjonowaniem. Ten temat budzi wiele dyskusji w branży SEO, zwłaszcza gdy konkurencja stosuje nieuczciwe praktyki Black Hat SEO, które mogą obniżyć widoczność strony w wyszukiwarce. Warto jednak zaznaczyć, że nie wszystkie działania związane z depozycjonowaniem są szkodliwe.
Firma Kolporter i trzech sprzedawców sieci saloników znaleźli się w gronie wyróżnionych przez Totalizatora Sportowego. Nagrody zostały wręczone podczas Gali Biznesu.
Wybrane saloniki Kolportera poszerzyły swoją ofertę o produkty eXc, czyli akcesoria do telefonów komórkowych. Można je znaleźć w 180 punktach sieci.
Przez ponad miesiąc wybrane zabawki w ofercie saloników Kolportera będą w promocyjnych cenach. Akcja rabatowa rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku.
Do oferty saloników Kolportera wprowadzono nowość – kartę podarunkową Kinguin. Umożliwia ona dostęp do ponad 200 000 unikalnych produktów i usług cyfrowych. Kartę można kupić w całej sieci.
W ofercie sieci saloników Kolportera pojawił się oryginalny produkt, idealny dla osób szukających prezentu dla bliskiej osoby. Produkt, który buduje doświadczenie, wzbudza emocje i sprawia, że marzenia się spełniają – Wyjątkowy Prezent.
Książki są nieodłączną częścią oferty saloników Kolportera. Po co najczęściej sięgali klienci tej sieci? Przyjrzyjmy się analizom pierwszego półrocza 2023 roku.
W Warszawie i we Wrocławiu bank Credit Agricole wspólnie ze spółkami Grupy EFL i firmą Vastint organizuje akcję krwiodawstwa. Krwiobusy staną na terenie kampusów Business Garden już w sierpniu. Akcja odbywa się pod patronatem stowarzyszenia Ultrakrew, które już od wielu lat zajmuje się promocją honorowego krwiodawstwa na terenie całej Polski.
„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.
Trwa program pilotażowy Kolportera i Kolei Mazowieckich. W jego ramach sprzedaż biletów na przejazdy pociągami została rozszerzona na kolejne miejscowości.
Operator telefonii komórkowej – T-Mobile – wprowadził na rynek nowy zestaw startowy w limitowanej edycji z prezentem. Produkt dostępny jest w całej sieci saloników Kolportera.
W salonikach Kolportera trwa promocja z okazji nadchodzącego Międzynarodowego Dnia Dziecka. Wybrane zabawki, znajdujące się w ofercie sieci, są w niższych cenach. Promocja będzie trwać do 4 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.
Kolporter nawiązał współpracę ze spółką przewozów kolejowych – Koleje Mazowieckie. W efekcie podpisanej umowy pasażerowie ze Skierniewic i Pomiechówka mogą kupować bilety w salonikach Kolportera.
W ponad 250 punktach należących do sieci Kolportera trwa akcja pod nazwą „Książkowe rabaty”. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jedną z objętych promocją książek.
Kolporter wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach organizuje akcje honorowego oddawania krwi. Przez blisko osiem lat odbyło się ich aż 17, w tym jedna na początku 2023 roku. Firma ma w planach zorganizowanie jeszcze czterech akcji w tym roku.
Ostatnie badania czytelnictwa w Polsce, przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, wykazały, że 38% Polaków czyta książki. Wynik poprawił się o 4% w porównaniu do roku 2021. Analitycy zauważają, że czytelnictwo w Polsce wróciło do poziomu sprzed pandemii. Wzrost czytelnictwa przekłada się na sprzedaż książek. Z analiz przeprowadzonych w sieci saloników Kolportera, widać, że klienci najchętniej sięgają po książki latem i zimą. Na te pory roku przygotowywane są specjalne oferty i promocje.
Ponad 48,5 miliona złotych wygrali od początku 2021 roku klienci saloników Kolportera.
Pandemia diametralnie zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków – również w zakresie oczekiwań w stosunku do producentów. Współczesny konsument chce więcej wiedzieć o marce, poznać produkt przed zakupem, ocenić, porównać. Oczekuje kontaktu z firmą, precyzyjnych informacji, ale też oczywiście bonusów za lojalność. To stawia zupełnie nowe wyzwanie przed marketerami i agencjami promocyjnymi – zwłaszcza w zakresie działań w kanale tradycyjnym.
Ponad miesiąc promocji na wybrane zabawki – na to mogą liczyć klienci sieci saloników Kolportera. Akcja promocyjna rozpoczęła się 21 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 roku.
Ostatnie miesiące roku to zazwyczaj wzmożone zapędy konsumenckie gdzie ludzie w poszukiwaniu prezentów przeczesują internet oraz sklepy stacjonarne. W dobie dużej konkurencji, każdy walczy jak może, często nieetycznie klikając w cudze reklamy Google ADS aby skonsumować budżet reklamowy i zmniejszyć widoczność konkurencji w celu przejmowania klientów.
Włochy od lat kojarzą się ze sztuką, najlepszym designem, rzemiosłem i miejscem, do którego ściągają artyści, producenci, projektanci, firmy i inwestorzy z całego świata.
W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż tzw. alternatywnych wyrobów tytoniowych – przede wszystkim wkładów do podgrzewaczy tytoniu. Jak mówią przedstawiciele spółki, trend wzrostowy jest bardzo wyraźny.
Z początkiem października ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki.
W sierpniu w salonikach Kolportera trwa kolejna akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupi starter tej sieci i od razu go zarejestruje otrzyma zniżkę na zakup doładowania.
3 czerwca 2022 r. został uruchomiony pierwszy w Polsce brand corner Royal Robbins — amerykańskiej marki odzieżowej, która niedawno zadebiutowała na polskim rynku.
Kolporter, jak co roku, postanowił świętować Międzynarodowy Dzień Dziecka. Z tej okazji przygotował promocję na zabawki znajdujące się w ofercie Saloników Kolportera. Niektóre z nich są obniżone nawet o 60%. Promocja będzie trwać do 5 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
W salonikach Kolportera od 15 kwietnia br. można przekazywać za pośrednictwem karty płatniczej datki na rzecz akcji „SOS Ukraina”, organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną.
Międzynarodowy Dzień Sportu, przypadający 6 kwietnia, to doskonała okazja, by przyjrzeć się swojej formie. Jak wiadomo, prawdziwą korzyść dla zdrowia przynosi codzienna aktywność fizyczna. Wedel zachęca do niej swoją firmową załogę i wszystkich poszukujących motywacji, podejmując szereg inicjatyw sportowych. Towarzyszą one pracownikom nie tylko przy specjalnych okazjach, takich jak ubiegłoroczny jubileusz 170-lecia, ale są na stałe wpisane w funkcjonowanie organizacji. Na co dzień w firmie nie brakuje sportowych wydarzeń, łączących różnorodny wedlowski zespół we wspólnej pasji.
Od 7 marca br. marka KINDER Niespodzianka prowadzi ogólnopolską akcję konsumencką „Smerfny domek talentów”.
W sieci saloników Kolportera zarejestrowano milionową kartę SIM. Dokonała tego partnerka saloniku zlokalizowanego w Galerii Bronowice, przy ul. Stawowej 61 w Krakowie.
Z początkiem 2022 roku Agnieszka Rynecka awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej w Muzeum Polskiej Wódki. Do jej nowych obowiązków należą m.in.: zarządzanie kompleksem muzealnym, tworzenie strategii biznesowej i komunikacyjnej, realizacja założeń budżetowych oraz dalszy rozwój usług.
W salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupi starter tej sieci, a następnie go zarejestruje w saloniku otrzyma atrakcyjny rabat na zakup doładowania.
Podczas sezonowych wyprzedaży niejednokrotnie słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowych podwyżkach cen w okresach poprzedzających obniżki, aby wyglądały one szczególnie atrakcyjnie.
Piąta fala pandemii się rozpędza. Media każdego dnia pokazują rosnące wskaźniki zachorowań, problemy laboratoriów i punktów pobrań. Polacy, w obawie o swoje zdrowie, coraz chętniej się testują. Chcą czuć się bezpiecznie i mieć pewność, że nie są zagrożeniem dla innych. Teraz szybkie testy na obecność antygenu SARS-CoV-2 są także dostępne w wybranych salonikach Kolportera.
Credit Agricole ponownie zachęca do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. W nowej kampanii z udziałem Dawida Podsiadło przypomina, że w morzach i oceanach już za 30 lat może być więcej plastiku niż ryb i delfinów. Bank szykuje także loterię dla klientów, w której główną nagrodą jest samochód Kamper Roller Team.
W salonikach Kolportera trwa promocja Bake Stixx. Przy zakupie dwóch dowolnych opakowań patyczków chlebowych jedną otrzymuje się w gratisie.
O około 15% wzrosła sprzedaż książek w salonikach Kolportera w 2021 roku. To efekt złagodzenia obostrzeń i zwiększenia liczby czytelników, którzy w czasie pandemii na nowo odkryli książki – twierdzą specjaliści z Kolportera.
Dwanaście lat związany z szeroko pojętym marketingiem i public relations. Wieloletni manager i współzałożyciel jednej z wrocławskich agencji marketingowych, od tygodnia kieruje zespołem komunikacji i promocji organizacji, z inspiracji której powstała najnowocześniejsza w Polsce klinika dla dzieci chorych na raka.
Bank Credit Agricole wraz z agencją Just dostał nagrodę w konkursie niezależnej kreacji Kreatura oraz Złoty Miecz Klubu Twórców Reklamy. Obie nagrody za utwór „Sailing”, nagrany przez Dawida Podsiadło, Aleksandra Świerkota i Julię Pietruchę, który bank wykorzystuje w swoich reklamach.
Zakłócone łańcuchy dostaw zachęcają konsumentów do wczesnych zakupów w okresie świątecznym
W listopadzie 2021 roku w wybranych salonikach Kolportera można odebrać najnowsze wydanie magazynu „Skarb”, wydawanego na potrzeby sieci drogerii Rossmann.
Czas na świąteczne prezenty! Loteria Glade® „Dla małych chwil pełnych radości” ruszyła! Weź udział i spełnij swoje marzenia! Kup dowolny produkt Glade® i zagraj o 20 000 złotych oraz nagrody codzienne!
Nagrody w ogólnopolskiej akcji KINDER Niespodzianki „Zwierzaki z FUN-PAKI” odbierzesz teraz w wybranych salonikach Kolportera na terenie całej Polski.
Wielogodzinny codzienny wysiłek bez przerw, brak odpowiedniej ochrony i ciągłe zmęczenie – oto rzeczywistość milionów polskich oczu. Wyniki najnowszej sondy Vision Express pokazują, że Polacy niedostatecznie dbają o warunki ich pracy. Z okazji Światowego Dnia Wzroku Vision Express zaprasza na bezpłatne badanie wzroku.
We wrześniu br. w salonikach Kolportera trwała akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupił starter tej sieci, a następnie go zarejestrował, otrzymywał atrakcyjny rabat. Ze względu na duże zainteresowanie promocja została przedłużona.
We wszystkich salonikach Kolportera została powiększona oferta produktowa w kategorii tytoniowej. To odpowiedź na potrzeby rynku, a także na wprowadzenie nowych technologii i innowacji dla miłośników nikotyny.
W salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto w saloniku kupi starter tej sieci, a następnie go zarejestruje, może liczyć na atrakcyjny rabat.
Agencja Rexim zaktualizowała nową, bardziej przyjazną swoim klientom stronę internetową.
W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są najbardziej czekoladowe na rynku wafelki – ETi Dare.
W salonikach Kolportera ruszyła crosspromocja właściciela sieci pizzerii Telepizza i koncernu PepsiCo. Specjalny kod umożliwiający zakup pizzy i napoju z 50% rabatem to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca.
W wakacje chętniej niż w pozostałe miesiące sięgamy po książki – wynika z analizy trendów zakupowych, przeprowadzonej przez Kolportera w sieci saloników.
Saloniki Kolportera ponownie są jednym z partnerów loterii „Milion Grześków do wygrania”. Klienci sieci mogą korzystać z promocji aż do 30 czerwca br.
Kolporter, jak co roku, zamierza świętować Międzynarodowy Dzień Dziecka. Z tej okazji przygotował promocję na wszystkie zabawki znajdujące się w ofercie saloników Kolportera.
Pozycjonowanie serwisów www może zapewnić bardzo wysoką pozycję w wyszukiwarce Google w dosyć krótkim czasie, jednak należy pamiętać, że SEO sprawdzi się doskonale jeżeli spojrzymy na nie długofalowo.
Wiele firm zastanawia się nad działaniami jakie można byłoby podjąć, żeby w łatwy sposób zdobyć klientów. My mamy na to rozwiązanie - pozycjonowanie stron internetowych.
Akcja promocyjna T-Mobile i Heyah po raz kolejny wróciła do saloników Kolportera. Każdy kto w saloniku kupi starter tej sieci, a następnie zarejestruje go może liczyć na atrakcyjny rabat.
Kolporter rozpoczyna współpracę z Allegro, liderem sprzedaży internetowej w Polsce. Saloniki, jako pierwsza zorganizowana sieć, zostaną włączone w program Allegro Punktów, czyli placówek, w których klienci będą mogli odebrać przesyłkę już dzień po nadaniu.
W sieci saloników Kolportera rozpoczęła się akcja samplingowa „WINIARY Pasta z pomysłem na…”. To już kolejna akcja, w której rozdawane są smakowite saszetki.
27 marca 2021 poznaliśmy laureatów XI edycji jednego z najważniejszych plebiscytów branży nowych technologii – Mobility Trends. Marka Mio została nagrodzona w kategorii „Samochodowy Gadżet Roku 2020” za produkt Mio MiVue 846.
Klienci saloników Kolportera mogą wziąć udział w programie konsumenckim marki Kinder. Do wygrania 40000 nagród.
Pomimo trwającej pandemii w sieci saloników Kolportera trwają dwie akcje samplingowe. Klienci podczas zakupów mogą otrzymać katalog OBI lub saszetkę z drażetkami TIC TAC.
W marcu firma Somfy Polska - producent automatyki domowej i rozwiązań smart home - rozpoczęła współpracę z nowym domem mediowym Wavemaker, należącym do globalnej grupy GroupM.
W sieci saloników Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy kto kupi starter tej sieci komórkowej może liczyć na atrakcyjny rabat.
Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta...
Karty upominkowe uznawane są za jeden z atrakcyjniejszych prezentów. Specjalnie przed Walentynkami ich oferta, w sieci saloników Kolportera, została poszerzona o karty podarunkowe firmy YES.
Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu.
Do końca lutego br. klienci saloników Kolportera mogą kupić w promocyjnej cenie bestsellery z książkowej oferty świątecznej. Promocja wynosi od 20 do 25 proc. i obejmuje 80 książek takich pisarzy, jak Olga Tokarczuk, Szczepan Twardoch, Remigiusz Mróz, Harlan Coben czy Camilla Läckberg.
W salonikach Kolportera trwa akcja samplingowa WINIARY Pasta z pomysłem na…
Oferta kart podarunkowych, dostępnych w sieci saloników Kolportera, powiększyła się o kartę upominkową Nike.
W pierwszych trzech kwartałach br. wydawcy zorganizowali ponad 600 różnego rodzaju akcji promocyjnych w punktach sprzedaży, do których prasę dostarcza Kolporter.
Dwa miesiące promocji cenowych na wybrane zabawki – na to mogą liczyć klienci sieci saloników Kolportera. Akcja promocyjna rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do końca 2020 roku.
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nie traci tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają trzy tego typu akcje.
Data – 15 października 2020 roku – wpisała się na karty historii nie tylko firmy Kolporter, ale i miasta Rawicza. Właśnie tego dnia w jednym z saloników Kolportera padła główna wygrana w Lotto.
Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 1 października br. i potrwa do końca miesiąca lub do wyczerpania kodów.
Tylko do 30 września br. trwa loteria „Grześki & Paka świecą przykładem”. Klienci saloników Kolportera mogą wziąć w niej udział.
„Nasz Kolporter” – branżowy miesięcznik największego dystrybutora prasy – obchodzi w tym roku jubileusz 25 lat istnienia. Ukazujące się od 1995 r. pismo trafia do wydawców i sprzedawców prasy w całej Polsce; prezentuje najważniejsze wydarzenia z rynku prasowego, a także promuje tradycyjną prasę.
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
MediaMarkt wie, jak przyciągać uwagę odbiorców. Sieć od lat odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie, zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kreacji reklamowych.
MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk.
Już od maja klienci mogą kupić w salonikach Kolportera bransoletki przeciwko komarom i kleszczom, a także specjalne naklejki odstraszające kleszcze.
Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.
UNICEF Polska rozpoczyna akcję „Walka z koronawirusem”, aby pomagać najbardziej potrzebującym dzieciom i ich rodzinom, które w krajach rozwijających się cierpią na skutek pandemii. Apelujemy do Polaków o wsparcie wspólnie z Arturem Żmijewskim, Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF.
Grupa Credit Agricole w Polsce dołącza do akcji #graMydlaKOSZAROWEJ. Bank Credit Agicole, wspólnie ze spółkami EFL, CA Ubezpieczenia oraz Amundi Polska sfinansują zakup pomp infuzyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego przy ul. Koszarowej we Wrocławiu.
Na początku Kwietnia 2020 roku w obliczu pandemii Koronawirusa, powstało nowe narzędzie do wspierania Polskich przedsiębiorców stworzone przez Polskich przedsiębiorców. Platforma internetowa znajdująca się pod adresem StratupyPomagaja.pl udostępnia tańsze konsultacje za skorzystanie z nich wystarczy że wpłacisz datek na akcje pomocowe.
Z okazji zbliżającego się święta wszystkich kobiet, MediaMarkt w gdańskim Parku Handlowym Matarnia we współpracy z marką produktów do stylizacji włosów Remington i czołową siecią perfumerii Douglas przygotowało dla wszystkich Pań moc atrakcji oraz rozmaite promocje.
Polska Liga Siatkówki S.A. oraz firma KRISPOL dynamicznie rozwijają współpracę, która została zapoczątkowana w sezonie 2019/2020.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Korzystasz już z konta użytkownika CentrumPRasowe.pl, przekształć swoje Wirtualne Biuro Prasowe w Oficjalne konto firmy lub instytucji. Dowiedź się więcej z naszego artykułu co dzięki temu zyskasz.
Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
W najnowszym wydaniu BOK (9-10/2019) Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odpowie na kilka naszych pytań na temat zbliżającego się, 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Dowiemy się m.in. co kryje się pod hasłem tegorocznego FMZ, które brzmi: Marketerze – czy nadal jesteś w grze?
Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.
Jak zadbać o wizerunek firmy ? To bardzo prosta rzecz i nie trzeba na ten cel wydawać dużych pieniędzy. Wystarczy aktywnie korzystać z dobrodziejstw internetu takich jak portal CentrumPrasowe.pl
CentrumPRasowe.pl jako portal informacyjny gromadzi wiadomości medialne w celu dalszego ich propagowania wśród odbiorców takich jak media i konsumenci. Skorzystaj i Ty na naszym portalu, załóż darmowe wirtualne biuro i zacznij publikować pozytywne informacje o swojej firmie.
Kolporter, jak co roku, postanowił świętować Międzynarodowy Dzień Dziecka. Z tej okazji przygotował promocję na wszystkie zabawki znajdujące się w ofercie Saloników Kolportera.
Ponad milion nagród można wygrać w loterii „Milion Liptonów do wygrania”, która ruszyła 1 maja br. Wśród nagród znajdują się m.in. półlitrowe butelki Lipton Ice Tea o smaku brzoskwiniowym, które można odbierać w salonikach Kolportera na terenie całego kraju. Akcja będzie trwać do 30 lipca, a twarzą loterii jest Patricia Kazadi.
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje...
Akcje samplingowe i programy konsumenckie to usługi najchętniej wybierane z oferty promocyjnej Kolportera przez wydawców, producentów, dostawców i agencje reklamowe. Obecnie w sieci saloników Kolportera trwają dwie promocje – dla marek Monnari i Grześki.
Według badania Deloitte aż 90% sprzedaży detalicznej na świecie odbywa się w sklepach stacjonarnych. Jednak konsumenci poszukują często informacji o produktach w Internecie. W jaki sposób połączyć ze sobą te dwa kanały sprzedaży?
To nowoczesne technologie odpowiadają za to, że konsumenci, oprócz dokonywania zakupów w internecie, mogą z fotograficzną dokładnością zobaczyć i zapoznać się z produktem online. W jaki sposób połączyć ze sobą funkcjonowanie w świecie wirtualnym i rzeczywistym, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepach?
“Walentynki z LOT” – to hasło najnowszej kampanii dla podróżnych LOT-u, którzy mogli kupić bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej już od 179 zł. Za koncepcję kreatywną przygotowaną na potrzeby aż 10 krajów odpowiada PA.
SWISS KRONO poszerza ofertę WALLDESIGN o dwie nowe kolekcje elementów dekoracyjnych City i Marmo. Za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej najnowszej oferty odpowiada agencja PA wraz z cenionym duetem projektantów Muszyńska^Waszak. Bogata kolorystyka i różnorodne faktury nowej kolekcji WALLDESIGN City pozwalają stworzyć wymarzone aranżacje inspirowane drewnem, dzięki któremu każde wnętrze zyska na nowoczesności połączonej z naturą. Natomiast ponadczasowa struktura marmuru to propozycja od WALLDESIGN Marmo skierowanej do wszystkich tych, którzy odważnie łączą klasyczny styl z nutą wyrafinowania eleganckich materiałów. – Pracując nad WALLDESIGN City myśleliśmy przede wszystkim o drewnie dębowym i wiązowym. Efektem różnorodności tych elementów jest subtelność, jak również wyrazistość kolorów. Z kolei piękno kamiennych struktur to motyw przewodni kolekcji WALLDESIGN Marmo, która idealnie komponuje się z odważnymi elementami wyposażenia – mówią Joanna i Mateusz z Pracowni Projektowej Muszyńska Waszak.
1 lutego br. w salonikach Kolportera ruszyła akcja wydawania nagród w programie konsumenckim „Milion Grześków do wygrania”. To kolejny ogólnopolski program promocyjny, którego partnerem jest Kolporter. W ubiegłym roku sieć saloników była wykorzystywana w ponad 30 tego typu akcjach.
Pracownicy spółek należących do Krzysztofa Klickiego przekazali blisko 110 litrów krwi w organizowanych, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, akcjach honorowego oddawania krwi.
Z raportu firmy Deloitte “Zakupy Świąteczne 2018” jasno wynika, że Polakom żyje się coraz lepiej. Optymizm naszych rodaków odzwierciedlają badania – aż 34% ankietowanych ocenia pozytywnie sytuację gospodarczą w naszym kraju. Jakie prezenty są najbardziej pożądane jako upominek pod choinkę?
BP kontynuuje działania promocyjne w ramach całorocznej strategii komunikacji Katalogu Nagród BP. Za ich koncepcję kreatywną, obsługę marketingową oraz kreacje graficzne odpowiada PA.
Z okazji Mikołajek, LOT przygotował świąteczną promocję pod hasłem “Podaruj LOT na Święta”. Na potrzeby tej wyjątkowej akcji agencja PA zaprojektowała KV, banery reklamowe, screeningi, a także materiały graficzne dedykowane na stronę internetową lot.com oraz na kanały w social media.
2 listopada br. doszło do połączenia agencji reklamowej PromoAgency (PA) z Novem, poprzez akwizycję 100% udziałów spółki Novem. Łukasza Pawlika, którzy wraz ze sprzedażą swoich udziałów ustąpił ze stanowiska, CEO zastąpił Grzegorz Gracz pełniący funkcję CEO agencji PA.
“Prezenty najlepsze z Natury” to hasło najnowszej kampanii 360° Drogerii Natura. Za synergię działań marketingowych, do których zaliczają się m.in. spoty telewizyjne, kampania radiowa, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS odpowiada agencja reklamowa PA.
Nasza spółka z powodzeniem wykonuje audyty stron internetowych. Jest to badanie które potrafi odnaleźć najmniejsze błędy w kodzie witryny internetowej i pozwolić je programiście wyeliminować. Jest to przydatne w uzyskiwaniu lepszych pozycji w wynikach Google.
Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.
Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 roku w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród.
Świeża Bazylia PR obsłuży medialnie PayU S.A. podczas III edycji Kongresu 590. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz opiekę nad Klientem podczas całego Kongresu.
“Świat poczeka” – tak brzmi najnowsze hasło Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada PA.
Agencja Świeża Bazylia obsłuży Festiwal Filmowy Niepokorni Niezłomni Wyklęci, który odbędzie się w dn. 29.09-02.10 2018 r. w Gdyńskim Centrum Filmowym. W tym roku odbędzie się 10. – jubileuszowa odsłona projektu.
Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?
Agencja PA opracowała strategię komunikacji jednej z największych platform biznesowych. W ramach koncepcji kreatywnej powstał serwis internetowy Akademia Mistrza, który został zrealizowany przez PA na zlecenie ZT Kruszwica.
Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.
W wybranych salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna marki Pringles. Do zdobycia są elastyczne i funkcjonalne lampki ledowe.
Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.
Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
Dzień Dziecka tuż tuż. Stowarzyszenia dla dzieci, parki rozrywki, place zabaw i zoo rozpoczęły promocje organizowanych przez siebie imprez. Jak odpowiednio uświetnić ten dzień muzyką?
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
Największa sieć handlowa elektroniki użytkowej w Polsce RTV EURO AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową. RIJA to ponad 23 000 cyfrowych nośników w 270 sklepach, w 170 miejscowościach w całym kraju, samodzielnie zarządzanych przez RTV EURO AGD.
„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
Credit Agricole wprowadza „Konto dla Ciebie” - nową rodzinę rachunków dla klientów indywidualnych z wieloma atrakcyjnymi funkcjonalnościami i promocjami. Tym samym bank, który niedawno rozpoczął współpracę strategiczną z Dawidem Podsiadło, dołącza do kampanii wizerunkowej działania promujące nową ofertę. W telewizji pojawiły się kolejne spoty, a w Internecie reklamy z tzw. pre-rollami oraz nowa strona www.
Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Cykl wydarzeń dla studentów w programie „Świeża Krew do pierwszej pracy” wygrał w konkursie MP Power Awards®, w kategorii edukacyjny event firmowy. Za jego kreację i realizację dla banku Credit Agricole odpowiadała endorfina events.
Jeden z najpopularniejszych polskich artystów – Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter. Credit Agricole będzie również partnerem niektórych działań artystycznych Dawida Podsiadło, o czym artysta będzie niebawem sam informował.
W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.
Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek.
Worldcom Public Relations Group, największa światowa sieć niezależnych firm public relations, podczas spotkania w Nowym Jorku przyjęła nowych partnerów. Do sieci Worldcom, którą tworzą łącznie 132 agencje PR, znajdujące się w 113 miastach na sześciu kontynentach dołączyły Keating & Associates z Irlandii oraz Providence Consulting, Inc. z Kalifornii.
Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Zdobycie funduszy na wózek inwalidzki i kosztowną terapię dla łowiczanki Anny Niezdropy – taki cel przyświeca akcji charytatywnej wspieranej przez OSM Łowicz. Ania jako jedna z dwóch osób w Polsce cierpi na rzadką chorobę neurodegeneracyjną. Pieniądze są bardzo potrzebne, aby przynieść jej ulgę w cierpieniu. Organizatorzy wraz z rodziną są wdzięczni za każdą wpłatę. Dla pierwszych 200 darczyńców łowicka spółdzielnia OSM Łowicz przygotowała upominki, w postaci niebanalnych czapek.
Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.
Roszady kadrowe w PKO BP: Bartosz Drabikowski odwołany z funkcji wiceprezesa, jego miejsce zajmie Rafał Kozłowski Rada nadzorcza odwołała z dniem 21 grudnia 2017 Bartosza Drabikowskiego z funkcji wiceprezesa zarządu PKO Banku Polskiego nadzorującego Obszar Finansów i Rachunkowości i jednocześnie, z dniem 1 stycznia 2018, powołała na to stanowisko Rafała Kozłowskiego, na bieżącą wspólną kadencję Zarządu.
Organizacja konferencji branżowych stała się w przeciągu ostatnich lat popularnym sposobem nie tylko na dzielenie się specjalistyczną wiedzą z zainteresowanymi, ale również zaznaczenie pozycji swojej firmy na rynku czy zdobycie nowych klientów. Wykwalifikowani prelegenci, niezawodny sprzęt oraz atrakcyjna lokalizacja to jedne z najważniejszych, ale nie jedyne czynniki decydujące o powodzeniu całego przedsięwzięcia. Dlaczego warto organizować tego typu i spotkania i o czym należy pamiętać przez przystąpieniem do planowania szczegółowego harmonogramu?
Spot telewizyjny banku Credit Agricole w ramach kampanii pt. "Szezlong" został nagrodzony w prestiżowym konkursie polskiej kreacji reklamowej Kreatura. Za kreację i produkcję filmu promującego przenoszenie kont do Credit Agricole odpowiedzialna była agencja Just.
Do obsługi internetu każdy internauta używa innej przeglądarki z dostępnych na rynku. Okazuje się już nie pierwszy raz że każde z tych narzędzi inaczej i na własny sposób interpretuje niektóre standardowe znaczniki HTML oraz PHP.
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.
Już od 4 listopada klienci saloników Kolportera mogą korzystać ze specjalnego programu promocyjnego „Mastercard priceless specials”, prowadzonego przez firmę Mastercard. Za płatności kartami Mastercard i Maestro zarejestrowanymi w programie kupujący są dodatkowo premiowani punktami, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody.
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Deski Winiary znów do zdobycia”. Poprzednia edycja programu realizowana była na Wielkanoc 2017.
Łącząc szlachetne tkaniny z ponadczasową klasyką Monnari i TATUUM od ponad 20 lat ubierają Polaków. Dwie rodzime marki to kolejni najemcy, którzy uzupełnią modową ofertę Galerii Północnej.
Producent skarpetek prozdrowotnych, sportowych i klasycznych, spółka JJW, przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją IMR advertising by PR.
Według najnowszych badań 93% specjalistów ds. marketingu uważa Facebooka za najważniejszą dla ich pracy platformę social media. Jednocześnie aż 73% chciałoby móc lepiej wykorzystywać obecność marki w tym serwisie społecznościowym.
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania”. W ramach akcji rozdawane są słuchawki z wizerunkiem postaci z bajek o Minionkach.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Odbierz deskę, zbierz wielkanocną kolekcję!”.
Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.
Konkurencja w niemal każdej dziedzinie naszego życia jest niemal ogromna. Firmy ze stażem mają zazwyczaj swoich stałych klientów, na których opierają swoje główne zyski.
Świat to komercja. Możemy się z tym zgadzać lub nie, ale tak po prostu jest. Ta wizja świata uwydatnia się szczególnie wtedy, gdy obserwujemy rynek reklamowy. Przez ostatnie lata reklama przeniosła się do Internetu i znalazła tam szczególne miejsce. Zwykle prezentuje się produkty i usługi przy pomocy spotów wideo, które w tradycyjnym wydaniu nie przyciągną i nie zatrzymają widza. Internet poszukuje nowych form. Dlatego w ubiegłym roku zdecydowanie na podium znajduję się kampanie, które mają do pokazania coś więcej niż tylko zaprezentowanie produktu. Coraz częściej, aby osiągnąć sukces musimy opanować technikę storytellingu, czyli snucia opowieści, która doprowadzi nas do refleksji oraz pobudzi do interakcji. Bo dobre kampanie wideo mają bawić, wzruszać i zachwycać.
Koniec z lekarzami reklamującymi suplementy diety – zapowiedziała Krajowa Rada Suplementów i Odżywek POLFARMED – Polska Izba Przemysłu Farmaceutycznego i Wyrobów Medycznych, PASMI – Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty, oraz SUPLEMENTY POLSKA – Związek Producentów i Dystrybutorów wypracowały wspólnie Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety. Branża opracowała samoregulację, by uporządkować i wprowadzić wysokie standardy dotyczące sposobu komunikacji, promocji i reklamy. Ma ona zapewnić konsumentowi rzetelną i jasną informację dotyczącą tej kategorii produktów spożywczych.
Kolporter rozwija w swojej sieci saloników i salonów prasowych usługę redempcji, czyli wydawania nagród w różnego rodzaju konkursach. – To ciekawa propozycja zarówno dla naszych klientów, jak i dostawców – oceniają przedstawiciele spółki.
Pierwsza w Polsce autorska kolęda księgowych :)
W ubiegły piątek, 16 grudnia 2016 roku odbyło się uroczyste otwarcie artystycznie odmalowanego Oddziału Dziecięcego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku. W ramach akcji społecznej Śnieżki „Dziecięcy świat w kolorach” wnętrza oddziału zostały odnowione, a na ścianach pojawił się barwny motyw łąki. Podczas spotkania kolorowe rysunki zajmowały uwagę małych pacjentów, z zachwytem podziwiali je również pozostali uczestnicy wydarzenia.
Ponad 180 mikołajkowych paczek rozdała wczoraj Fundacja Pomóżmy Marzeniom.
W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group.
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.
Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.
Facebook to narzędzie pomocne marketingowo, sprzedażowo i wizerunkowo. Mówi się, że kogo nie ma na tej platformie, ten nie istnieje. Strony kwitną jak grzyby po deszczu, jednak wartość większości z nich nie jest wysoka. Co zrobić, aby przyciągnąć fanów na profil? Podrzucamy kilka dobrych pomysłów.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Krzysztofa Pendereckiego w Dębicy została odmalowana w ramach najnowszej inicjatywy Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA – „Kolor z klasą”. Dzięki użyciu Śnieżki Satynowej ściany korytarza placówki zyskały szlachetne satynowe wykończenie, pojawiły się na nim również barwne obrazki, tematycznie nawiązujące do profilu szkoły. Takie wymalowanie ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro doskonale sprawdza się w budynkach użyteczności publicznej.
Od dziś wszystkie strony należące do agencji reklamowej Ads-Center.NET promują Grafikę Patriotyczną, czyli ubrania z nadrukami kojarzącymi się z patriotyzmem narodowym.
BMW Group Polska otwiera się na nowe talenty motoryzacji i rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u Dealerów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. W celu dotarcia do potencjalnych pracowników, w tym mechaników, lakierników czy sprzedawców, firma wraz z agencją MAB stworzyła interesującą, spersonalizowaną kampanię opartą o działania OOH, online oraz kanały social media.
Agencja ROOTS PR odebrała pierwszą w 4-letniej historii firmy nagrodę Effie w konkursie efektywności marketingowej. Brązowe Effie 2016 w kategorii Launch/Relaunch za kampanię WRACA CZAS NA EB trafiło do Grupy Żywiec i agencji pracujących przy powrocie marki EB w 2015 r. Nagrody zostały wręczone 24 października 2016 r. w Warszawie podczas Gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.
19 października w Poznaniu zostało otwarte jedno z największych centrów handlowych w Polsce. Posnania oferuje klientom przestrzeń z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, która łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe. Za projekt i wdrożenie aplikacji mobilnej oraz strony www Posnanii odpowiada Agencja TBWA.
Nasz serwis został uzupełniony o kolejny element nawigacyjny który pomaga uporządkować wszelkie informacje gromadzone na naszej witrynie. Nowym dodatkiem jest kalendarz w którym umieszczane są wszystkie ważniejsze informacje prasowe dodawane do naszego CentrumPrasowe.pl
Półfinalista II edycji MasterChefa i autor Imprezownika kulinarnego – Charles Daigneault promuje markę HAŃDEREK. Podbeskidzka firma właśnie rozpoczęła współpracę z utalentowanym kulinarnie Kanadyjczykiem. Szeroko zakrojony obszar wspólnych działań przewiduje wiele ciekawych form interakcji. Fani zarówno Charlesa, jak i markowych wyrobów wędliniarskich producenta z Buczkowic będą regularnie zaskakiwani różnorodnymi wydarzeniami.
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.
Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych.
Przemoc słowna i fizyczna to narastający problem, który dotyka coraz więcej uczniów już w szkole podstawowej. Hejt w każdej formie niesie ze sobą katastrofalne skutki, dlatego zarówno nauczyciele, jak i rodzice powinni prowadzić dialog z młodymi ludźmi o tym, jak ważny jest szacunek do drugiego człowieka. Wyjątkową okazją do podjęcia takiej dyskusji jest zbliżający się Światowy Dzień Godności, którego święto przypada na dzień 12 października. W ramach obchodów tego niecodziennego wydarzenia w szkołach na całym świecie przeprowadzone zostaną zajęcia dotyczące poszanowania godności. W Polsce z młodzieżą spotkają się również znani ambasadorzy akcji m.in. Sonia Bohosiewicz, Hirek Wrona czy Zofia Maria Ślotała. Spotkania potrwają do końca listopada.
Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce. Istnieje wiele metod nadruku na artykułach reklamowych. Wybór technologii jest uzależniony od materiału, z jakiego jest wykonany przedmiot, który chcemy poddać obróbce. Naszym gadżetem reklamowym mogą stać się zarówno przedmioty drewniane, plastikowe, szklane, jak i metalowe czy różnego rodzaju artykuły tekstylne.
Półfinalista II edycji MasterChefa i autor Imprezownika kulinarnego – Charles Daigneault promuje markę HAŃDEREK. Podbeskidzka firma właśnie rozpoczęła współpracę z utalentowanym kulinarnie Kanadyjczykiem. Szeroko zakrojony obszar wspólnych działań przewiduje wiele ciekawych form interakcji. Fani zarówno Charlesa, jak i markowych wyrobów wędliniarskich producenta z Buczkowic będą regularnie zaskakiwani różnorodnymi wydarzeniami.
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?
Zarobkowanie w sieci nie musi być banalne. Sporadycznie trafi się na zamówienia „perełki” lub interesujące konkursy sms. I to właśnie ich problematykę rozwiniemy.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET