Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.
Program w nadwiślańskiej przestrzeni Miami Wars połączył wystąpienia ekspertów SOFTSWISS i zaproszonych prelegentów z nieformalnymi rozmowami o technologii, przywództwie i rozwoju osobistym. Zwięzłe prezentacje i plenerowa atmosfera sprzyjały wymianie pomysłów oraz nawiązywaniu nowych kontaktów.
Część konferencyjna skupiała się na budowaniu pozycji zawodowej w branży IT, mechanizmach zarządzania ryzykiem, w tym zagrożeniach dla bezpieczeństwa wynikających z dynamicznego rozwoju innowacji, oraz na przekształcaniu danych zdrowotnych w praktyczne informacje przy wykorzystaniu urządzeń typu wearables i sztucznej inteligencji. Dużym zainteresowaniem cieszyła się także sekcja Q&A, podczas której za najciekawsze pytania wręczano nagrody w postaci Apple AirTags.
Oprócz części merytorycznej, na gości czekały strefy relaksu i networkingu z wygodnymi miejscami do siedzenia, muzyką w tle i prostymi grami na świeżym powietrzu. Jednym z najchętniej odwiedzanych punktów wydarzenia była strefa Linkedln, oferująca profesjonalne zdjęcia profilowe oraz spersonalizowane wskazówki dotyczące kształtowania autentycznego wizerunku online.
„IT Picnic ma na celu ułatwienie dzielenia się wiedzą” – podkreśla Sergey Kastukevich, zastępca dyrektora ds. technologii w SOFTSWISS. – „Chcieliśmy zgromadzić społeczność w miejscu, które sprzyja swobodnym rozmowom i praktycznej nauce. Krótkie sesje, otwarta przestrzeń i życzliwi eksperci to prosty przepis na inspirujące spotkania, wymianę doświadczeń i pomysły, które realnie wspierają rozwój kariery”.
SOFTSWISS od lat angażuje się w inicjatywy społeczne i edukacyjne w Polsce. Tego lata firma zorganizowała drugą już edycję Kids Camp – wydarzenia dla rodzin pracowników.
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w lipcu 2025 roku obchodziła 16-lecie działalności. W 2013 roku, jako pierwsza firma w branży iGaming, wprowadziła obsługę kryptowalut. Główne centra rozwoju frimy mieszczą się w Warszawie i Poznaniu, a zespół firmy liczy ponad 2000 osób, w tym pracowników zdalnych.
All rights reserved 2013 - 2025; Deweloper Ads-Center.NET