NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ
Marketing, Reklama, PR

Agencji PA z mikołajkową promocją dla podróżnych LOT-u

2018-12-07 13:40:00
Responsive image

Z okazji Mikołajek, LOT przygotował świąteczną promocję pod hasłem “Podaruj LOT na Święta”. Na potrzeby tej wyjątkowej akcji agencja PA zaprojektowała KV, banery reklamowe, screeningi, a także materiały graficzne dedykowane na stronę internetową lot.com oraz na kanały w social media.

PA + NOVEM łączą się – powstaje nowa kategoria agencji reklamowej

2018-12-04 09:18:00
Responsive image

2 listopada br. doszło do połączenia agencji reklamowej PromoAgency (PA) z Novem, poprzez akwizycję 100% udziałów spółki Novem. Łukasza Pawlika, którzy wraz ze sprzedażą swoich udziałów ustąpił ze stanowiska, CEO zastąpił Grzegorz Gracz pełniący funkcję CEO agencji PA.

Agencja PA przygotowała świąteczną kampanię 360° dla Drogerii Natura

2018-12-03 16:27:00
Responsive image

“Prezenty najlepsze z Natury” to hasło najnowszej kampanii 360° Drogerii Natura. Za synergię działań marketingowych, do których zaliczają się m.in. spoty telewizyjne, kampania radiowa, Facebook Messenger BOT, dedykowany KV, a także materiały POS odpowiada agencja reklamowa PA.

Profesjonalny audyt strony www od Ads-Center.NET

2018-11-27 22:47:00
Responsive image

Nasza spółka z powodzeniem wykonuje audyty stron internetowych. Jest to badanie które potrafi odnaleźć najmniejsze błędy w kodzie witryny internetowej i pozwolić je programiście wyeliminować. Jest to przydatne w uzyskiwaniu lepszych pozycji w wynikach Google.

Trzy nagrody dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło

2018-11-23 12:10:00
Responsive image

Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.

20 proc. klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

2018-11-23 10:54:00
Responsive image

Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych.

Promocje w salonikach coraz popularniejsze

2018-11-15 10:53:00
Responsive image

Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 roku w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród.

Świeża Bazylia PR dla PayU

2018-11-08 10:39:00
Responsive image

Świeża Bazylia PR obsłuży medialnie PayU S.A. podczas III edycji Kongresu 590. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz opiekę nad Klientem podczas całego Kongresu.

Marka BP i agencja PA z nowym Katalogiem Nagród BP na sezon 2018/2019

2018-10-22 11:21:00
Responsive image

“Świat poczeka” – tak brzmi najnowsze hasło Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada PA.

Świeża Bazylia partnerem Festiwalu Filmowego NNW

2018-09-28 14:56:00
Responsive image

Agencja Świeża Bazylia obsłuży Festiwal Filmowy Niepokorni Niezłomni Wyklęci, który odbędzie się w dn. 29.09-02.10 2018 r. w Gdyńskim Centrum Filmowym. W tym roku odbędzie się 10. – jubileuszowa odsłona projektu.

Bezpłatny In-Store Marketing Raport 2018. Niezbędnik sieci handlowych już dostępny do pobrania

2018-09-28 11:23:00
Responsive image

Z badań rynkowych wynika, że aż 88% Polaków najchętniej robi zakupy podczas promocji sezonowych. Tak wysoki współczynnik sprawia, że ekspozycja i promocja asortymentu w sieciach handlowych jest niezwykle ważna z punktu strategicznego i sprzedażowego. Zatem jak skutecznie komunikować klientom ofertę produktową, która zwiększy wyniki finansowe?

Komunikacja B2B dla ZT Kruszwica zrealizowana przez PA

2018-09-12 09:32:00
Responsive image

Agencja PA opracowała strategię komunikacji jednej z największych platform biznesowych. W ramach koncepcji kreatywnej powstał serwis internetowy Akademia Mistrza, który został zrealizowany przez PA na zlecenie ZT Kruszwica.

Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590

2018-09-12 08:45:00
Responsive image

Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.

Promocja Pringles w salonikach Kolportera

2018-09-04 10:36:00
Responsive image

W wybranych salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna marki Pringles. Do zdobycia są elastyczne i funkcjonalne lampki ledowe.

Coraz więcej promocji w salonikach

2018-07-31 10:54:00
Responsive image

Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.

Credit Agricole wyróżniony w konkursie Golden Arrow

2018-06-22 11:24:14
Responsive image

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.

Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera

2018-05-28 10:25:00
Responsive image

W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.

ZAiKS a muzyka na Dzień Dziecka, plac zabaw, do ZOO i nie tylko

2018-05-16 10:49:56
Responsive image

Dzień Dziecka tuż tuż. Stowarzyszenia dla dzieci, parki rozrywki, place zabaw i zoo rozpoczęły promocje organizowanych przez siebie imprez. Jak odpowiednio uświetnić ten dzień muzyką?

Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

2018-05-10 10:08:21
Responsive image

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.

RIJA - największa sieć reklamowa In-Store Dooh

2018-04-25 17:53:23
Responsive image

Największa sieć handlowa elektroniki użytkowej w Polsce RTV EURO AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową. RIJA to ponad 23 000 cyfrowych nośników w 270 sklepach, w 170 miejscowościach w całym kraju, samodzielnie zarządzanych przez RTV EURO AGD.

„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

2018-04-17 10:31:16
Responsive image

„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.

Druga odsłona kampanii Credit Agricole z Dawidem Podsiadło – nowe spoty, niestandardowe działania w Internecie i nowa strona internetowa

2018-04-13 13:03:37
Responsive image

Credit Agricole wprowadza „Konto dla Ciebie” - nową rodzinę rachunków dla klientów indywidualnych z wieloma atrakcyjnymi funkcjonalnościami i promocjami. Tym samym bank, który niedawno rozpoczął współpracę strategiczną z Dawidem Podsiadło, dołącza do kampanii wizerunkowej działania promujące nową ofertę. W telewizji pojawiły się kolejne spoty, a w Internecie reklamy z tzw. pre-rollami oraz nowa strona www.

„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera

2018-04-03 13:13:44
Responsive image

Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.

Działania dla studentów docenione w MP Power Awards®

2018-03-30 12:01:59
Responsive image

Cykl wydarzeń dla studentów w programie „Świeża Krew do pierwszej pracy” wygrał w konkursie MP Power Awards®, w kategorii edukacyjny event firmowy. Za jego kreację i realizację dla banku Credit Agricole odpowiadała endorfina events.

Credit Agricole rozpoczyna strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło

2018-03-29 13:14:45
Responsive image

Jeden z najpopularniejszych polskich artystów – Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter. Credit Agricole będzie również partnerem niektórych działań artystycznych Dawida Podsiadło, o czym artysta będzie niebawem sam informował.

Marketerzy doceniają saloniki

2018-03-26 13:50:08
Responsive image

W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.

Havas Media zaplanuje i zakupi media dla marek Hasco-Lek

2018-02-21 11:46:33
Responsive image

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek.

Nowi partnerzy Worldcom PR Group

2018-02-16 09:48:37
Responsive image

Worldcom Public Relations Group, największa światowa sieć niezależnych firm public relations, podczas spotkania w Nowym Jorku przyjęła nowych partnerów. Do sieci Worldcom, którą tworzą łącznie 132 agencje PR, znajdujące się w 113 miastach na sześciu kontynentach dołączyły Keating & Associates z Irlandii oraz Providence Consulting, Inc. z Kalifornii.

Po nagrody do saloniku

2018-01-22 11:16:28
Responsive image

Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.

OSM Łowicz pomaga łowiczance. Akcja charytatywna #Czapy dla Ani

2018-01-17 13:56:44
Responsive image

Zdobycie funduszy na wózek inwalidzki i kosztowną terapię dla łowiczanki Anny Niezdropy – taki cel przyświeca akcji charytatywnej wspieranej przez OSM Łowicz. Ania jako jedna z dwóch osób w Polsce cierpi na rzadką chorobę neurodegeneracyjną. Pieniądze są bardzo potrzebne, aby przynieść jej ulgę w cierpieniu. Organizatorzy wraz z rodziną są wdzięczni za każdą wpłatę. Dla pierwszych 200 darczyńców łowicka spółdzielnia OSM Łowicz przygotowała upominki, w postaci niebanalnych czapek.

Wydawcy stawiają na promocje

2018-01-17 11:25:29
Responsive image

Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.

Roszady kadrowe w PKO BP: Bartosz Drabikowski odwołany z funkcji wiceprezesa, jego miejsce zajmie Rafał Kozłowski

2017-12-22 10:19:27
Responsive image

Roszady kadrowe w PKO BP: Bartosz Drabikowski odwołany z funkcji wiceprezesa, jego miejsce zajmie Rafał Kozłowski Rada nadzorcza odwołała z dniem 21 grudnia 2017 Bartosza Drabikowskiego z funkcji wiceprezesa zarządu PKO Banku Polskiego nadzorującego Obszar Finansów i Rachunkowości i jednocześnie, z dniem 1 stycznia 2018, powołała na to stanowisko Rafała Kozłowskiego, na bieżącą wspólną kadencję Zarządu.

Szanuj klienta swego, bo możesz nie mieć następnego – czyli o konferencjach branżowych (nie) tylko dla zajawkowiczów.

2017-11-30 07:39:15
Responsive image

Organizacja konferencji branżowych stała się w przeciągu ostatnich lat popularnym sposobem nie tylko na dzielenie się specjalistyczną wiedzą z zainteresowanymi, ale również zaznaczenie pozycji swojej firmy na rynku czy zdobycie nowych klientów. Wykwalifikowani prelegenci, niezawodny sprzęt oraz atrakcyjna lokalizacja to jedne z najważniejszych, ale nie jedyne czynniki decydujące o powodzeniu całego przedsięwzięcia. Dlaczego warto organizować tego typu i spotkania i o czym należy pamiętać przez przystąpieniem do planowania szczegółowego harmonogramu?

"Szezlong" z Karoliną Gruszką nagrodzony Kreaturą

2017-11-24 17:09:24
Responsive image

Spot telewizyjny banku Credit Agricole w ramach kampanii pt. "Szezlong" został nagrodzony w prestiżowym konkursie polskiej kreacji reklamowej Kreatura. Za kreację i produkcję filmu promującego przenoszenie kont do Credit Agricole odpowiedzialna była agencja Just.

Naprawiliśmy błąd występujący w Chrome

2017-11-21 20:39:35
Responsive image

Do obsługi internetu każdy internauta używa innej przeglądarki z dostępnych na rynku. Okazuje się już nie pierwszy raz że każde z tych narzędzi inaczej i na własny sposób interpretuje niektóre standardowe znaczniki HTML oraz PHP.

Świąteczna akcja marki KAMIS w salonikach Kolportera

2017-11-08 12:45:10
Responsive image

„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.

Mastercard i Kolporter premiują płatności kartami

2017-11-06 11:20:41
Responsive image

Już od 4 listopada klienci saloników Kolportera mogą korzystać ze specjalnego programu promocyjnego „Mastercard priceless specials”, prowadzonego przez firmę Mastercard. Za płatności kartami Mastercard i Maestro zarejestrowanymi w programie kupujący są dodatkowo premiowani punktami, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody.

Deski Winiary znowu w salonikach Kolportera

2017-09-25 10:15:28
Responsive image

W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Deski Winiary znów do zdobycia”. Poprzednia edycja programu realizowana była na Wielkanoc 2017.

Monnari i TATUUM – modowa klasyka w ofercie Galerii Północnej

2017-07-17 14:18:11
Responsive image

Łącząc szlachetne tkaniny z ponadczasową klasyką Monnari i TATUUM od ponad 20 lat ubierają Polaków. Dwie rodzime marki to kolejni najemcy, którzy uzupełnią modową ofertę Galerii Północnej.

JJW docenia IMR

Responsive image

Producent skarpetek prozdrowotnych, sportowych i klasycznych, spółka JJW, przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją IMR advertising by PR.

Websoul przejmuje i rozwija Zakładkę Polishwords; Czy jest nadzieja dla osób, które chcą lepiej wykorzystać fanpage w marketingu?

2017-06-07 11:07:09
Responsive image

Według najnowszych badań 93% specjalistów ds. marketingu uważa Facebooka za najważniejszą dla ich pracy platformę social media. Jednocześnie aż 73% chciałoby móc lepiej wykorzystywać obecność marki w tym serwisie społecznościowym.

Słuchawki Kinder w salonikach Kolportera

2017-05-25 14:42:54
Responsive image

W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania”. W ramach akcji rozdawane są słuchawki z wizerunkiem postaci z bajek o Minionkach.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:30
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:25
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:21
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:16
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:12
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:07
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Allo Allo i Sokołyk – Galeria Północna rozszerza ofertę gastronomiczną

2017-03-27 16:49:03
Responsive image

Do grona najemców gastronomicznych Galerii Północnej dołączyły dwa nowe lokale – pijalnia soków Sokołyk, oferująca zdrowe napoje i przekąski oraz Allo Allo, bistro i piekarnia ze świeżo wypiekanym pieczywem.

Akcja Winiary w salonikach Kolportera

2017-03-20 10:36:34
Responsive image

W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Odbierz deskę, zbierz wielkanocną kolekcję!”.

Stoisko ma znaczenie – firma Mitura Academy nagrodzona na BUDMIE!

2017-03-13 11:48:30
Responsive image

Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.

Reklama zewnętrzna – co wybrać?

2017-02-15 12:35:58
Responsive image

Konkurencja w niemal każdej dziedzinie naszego życia jest niemal ogromna. Firmy ze stażem mają zazwyczaj swoich stałych klientów, na których opierają swoje główne zyski.

Najlepsze kampanie wideo w 2016 roku

2017-01-18 17:09:31
Responsive image

Świat to komercja. Możemy się z tym zgadzać lub nie, ale tak po prostu jest. Ta wizja świata uwydatnia się szczególnie wtedy, gdy obserwujemy rynek reklamowy. Przez ostatnie lata reklama przeniosła się do Internetu i znalazła tam szczególne miejsce. Zwykle prezentuje się produkty i usługi przy pomocy spotów wideo, które w tradycyjnym wydaniu nie przyciągną i nie zatrzymają widza. Internet poszukuje nowych form. Dlatego w ubiegłym roku zdecydowanie na podium znajduję się kampanie, które mają do pokazania coś więcej niż tylko zaprezentowanie produktu. Coraz częściej, aby osiągnąć sukces musimy opanować technikę storytellingu, czyli snucia opowieści, która doprowadzi nas do refleksji oraz pobudzi do interakcji. Bo dobre kampanie wideo mają bawić, wzruszać i zachwycać.

Już nie pomylimy suplementów diety i leków

2017-01-18 17:06:01
Responsive image

Koniec z lekarzami reklamującymi suplementy diety – zapowiedziała Krajowa Rada Suplementów i Odżywek POLFARMED – Polska Izba Przemysłu Farmaceutycznego i Wyrobów Medycznych, PASMI – Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty, oraz SUPLEMENTY POLSKA – Związek Producentów i Dystrybutorów wypracowały wspólnie Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety. Branża opracowała samoregulację, by uporządkować i wprowadzić wysokie standardy dotyczące sposobu komunikacji, promocji i reklamy. Ma ona zapewnić konsumentowi rzetelną i jasną informację dotyczącą tej kategorii produktów spożywczych.

Kolporter oferuje producentom możliwość wydawania nagród

2017-01-11 13:59:44
Responsive image

Kolporter rozwija w swojej sieci saloników i salonów prasowych usługę redempcji, czyli wydawania nagród w różnego rodzaju konkursach. – To ciekawa propozycja zarówno dla naszych klientów, jak i dostawców – oceniają przedstawiciele spółki.

Kolęda Księgowego

2016-12-23 13:56:36
Responsive image

Pierwsza w Polsce autorska kolęda księgowych :)

Sanocki oddział dziecięcy pokolorowany przez Śnieżkę

2016-12-21 09:33:34
Responsive image

W ubiegły piątek, 16 grudnia 2016 roku odbyło się uroczyste otwarcie artystycznie odmalowanego Oddziału Dziecięcego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku. W ramach akcji społecznej Śnieżki „Dziecięcy świat w kolorach” wnętrza oddziału zostały odnowione, a na ścianach pojawił się barwny motyw łąki. Podczas spotkania kolorowe rysunki zajmowały uwagę małych pacjentów, z zachwytem podziwiali je również pozostali uczestnicy wydarzenia.

Mikołajowe prezenty od Fundacji Pomóżmy Marzeniom

2016-12-07 09:25:29
Responsive image

Ponad 180 mikołajkowych paczek rozdała wczoraj Fundacja Pomóżmy Marzeniom.

10. edycja Havas Media Group Conference – Organic Marketing

2016-12-02 13:04:23
Responsive image

W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group.

10. konferencja Havas Media Group już 30 listopada

2016-11-23 12:32:39
Responsive image

Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.

Saloniki Kolportera zachęcają klientów do rejestracji prepaidów

2016-11-21 10:28:45
Responsive image

Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.

Facebook i co dalej?

2016-11-18 12:47:43
Responsive image

Facebook to narzędzie pomocne marketingowo, sprzedażowo i wizerunkowo. Mówi się, że kogo nie ma na tej platformie, ten nie istnieje. Strony kwitną jak grzyby po deszczu, jednak wartość większości z nich nie jest wysoka. Co zrobić, aby przyciągnąć fanów na profil? Podrzucamy kilka dobrych pomysłów.

Dębicka szkoła muzyczna pod barwną batutą Śnieżki Satynowej

2016-11-15 12:02:43
Responsive image

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Krzysztofa Pendereckiego w Dębicy została odmalowana w ramach najnowszej inicjatywy Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA – „Kolor z klasą”. Dzięki użyciu Śnieżki Satynowej ściany korytarza placówki zyskały szlachetne satynowe wykończenie, pojawiły się na nim również barwne obrazki, tematycznie nawiązujące do profilu szkoły. Takie wymalowanie ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro doskonale sprawdza się w budynkach użyteczności publicznej.

Ads-Center.NET i Grafika Patriotyczna

2016-10-31 15:10:53
Responsive image

Od dziś wszystkie strony należące do agencji reklamowej Ads-Center.NET promują Grafikę Patriotyczną, czyli ubrania z nadrukami kojarzącymi się z patriotyzmem narodowym.

„Jeśli wiesz, aplikuj!” MAB z oryginalną kampanią HR-marketingową dla BMW Group Polska

2016-10-28 16:36:10
Responsive image

BMW Group Polska otwiera się na nowe talenty motoryzacji i rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u Dealerów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. W celu dotarcia do potencjalnych pracowników, w tym mechaników, lakierników czy sprzedawców, firma wraz z agencją MAB stworzyła interesującą, spersonalizowaną kampanię opartą o działania OOH, online oraz kanały social media.

Kampania WRACA CZAS NA EB nagrodzona brązową statuetką EFFIE ROOTS PR wśród nagrodzonych agencji

2016-10-25 14:48:50
Responsive image

Agencja ROOTS PR odebrała pierwszą w 4-letniej historii firmy nagrodę Effie w konkursie efektywności marketingowej. Brązowe Effie 2016 w kategorii Launch/Relaunch za kampanię WRACA CZAS NA EB trafiło do Grupy Żywiec i agencji pracujących przy powrocie marki EB w 2015 r. Nagrody zostały wręczone 24 października 2016 r. w Warszawie podczas Gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.

Innowacyjna aplikacja i strona www dla Posnanii od TBWA

2016-10-25 10:39:14
Responsive image

19 października w Poznaniu zostało otwarte jedno z największych centrów handlowych w Polsce. Posnania oferuje klientom przestrzeń z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, która łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe. Za projekt i wdrożenie aplikacji mobilnej oraz strony www Posnanii odpowiada Agencja TBWA.

Kalendarz notek prasowych

2016-10-24 17:44:09
Responsive image

Nasz serwis został uzupełniony o kolejny element nawigacyjny który pomaga uporządkować wszelkie informacje gromadzone na naszej witrynie. Nowym dodatkiem jest kalendarz w którym umieszczane są wszystkie ważniejsze informacje prasowe dodawane do naszego CentrumPrasowe.pl

Wędliny takie jak lubisz! Promuje Charles z MasterChef’a!

2016-10-18 13:51:32
Responsive image

Półfinalista II edycji MasterChefa i autor Imprezownika kulinarnego – Charles Daigneault promuje markę HAŃDEREK. Podbeskidzka firma właśnie rozpoczęła współpracę z utalentowanym kulinarnie Kanadyjczykiem. Szeroko zakrojony obszar wspólnych działań przewiduje wiele ciekawych form interakcji. Fani zarówno Charlesa, jak i markowych wyrobów wędliniarskich producenta z Buczkowic będą regularnie zaskakiwani różnorodnymi wydarzeniami.

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK

2016-10-17 09:33:29
Responsive image

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

2016-10-14 22:51:56
Responsive image

Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych.

Światowy Dzień Godności 2016 – rosnący problem „hejtu” w szkołach

2016-10-13 15:37:53
Responsive image

Przemoc słowna i fizyczna to narastający problem, który dotyka coraz więcej uczniów już w szkole podstawowej. Hejt w każdej formie niesie ze sobą katastrofalne skutki, dlatego zarówno nauczyciele, jak i rodzice powinni prowadzić dialog z młodymi ludźmi o tym, jak ważny jest szacunek do drugiego człowieka. Wyjątkową okazją do podjęcia takiej dyskusji jest zbliżający się Światowy Dzień Godności, którego święto przypada na dzień 12 października. W ramach obchodów tego niecodziennego wydarzenia w szkołach na całym świecie przeprowadzone zostaną zajęcia dotyczące poszanowania godności. W Polsce z młodzieżą spotkają się również znani ambasadorzy akcji m.in. Sonia Bohosiewicz, Hirek Wrona czy Zofia Maria Ślotała. Spotkania potrwają do końca listopada.

Jak stworzyć trwały, spersonalizowany gadżet reklamowy?

2016-09-28 21:59:55
Responsive image

Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce. Istnieje wiele metod nadruku na artykułach reklamowych. Wybór technologii jest uzależniony od materiału, z jakiego jest wykonany przedmiot, który chcemy poddać obróbce. Naszym gadżetem reklamowym mogą stać się zarówno przedmioty drewniane, plastikowe, szklane, jak i metalowe czy różnego rodzaju artykuły tekstylne.

Wędliny takie jak lubisz! Promuje Charles z MasterChef’a!

2016-09-28 12:13:14
Responsive image

Półfinalista II edycji MasterChefa i autor Imprezownika kulinarnego – Charles Daigneault promuje markę HAŃDEREK. Podbeskidzka firma właśnie rozpoczęła współpracę z utalentowanym kulinarnie Kanadyjczykiem. Szeroko zakrojony obszar wspólnych działań przewiduje wiele ciekawych form interakcji. Fani zarówno Charlesa, jak i markowych wyrobów wędliniarskich producenta z Buczkowic będą regularnie zaskakiwani różnorodnymi wydarzeniami.

Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab

2016-09-23 11:19:36
Responsive image

We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?

Dlaczego lubimy konkursy sms?

2016-09-22 14:18:56
Responsive image

Zarobkowanie w sieci nie musi być banalne. Sporadycznie trafi się na zamówienia „perełki” lub interesujące konkursy sms. I to właśnie ich problematykę rozwiniemy.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: