At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga.
Już w najbliższy weekend odbędzie się 31. Finał akcji Jurka Owsiaka. Fundacja gra dla wszystkich - małych i dużych i chce wygrać z sepsą.
.
Gdy włoski region Trentino pokrywa się białym puchem, a na strome alpejskie stoki wjeżdżają ratraki, dotychczas łagodne otoczenie odkrywa przed miłośnikami sportów zimowych nowe, ekscytujące oblicze. Zwyczajnie nie sposób wtedy oprzeć się outdoorowym atrakcjom Dolomitów.
W 2022 roku nastąpi zmiana systemu nadawania telewizji naziemnej. Kiedy należy się jej spodziewać i jak możemy się na to przygotować, żeby nie stracić dostępu do telewizji?
Ponad 75 proc. książek kupowanych w salonikach to różnego rodzaju kolekcje. Cieszą się wysoką popularnością zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci.
W czasie pandemii chętnie kupowaliśmy prasę, artykuły tytoniowe, środki ochrony osobistej i książki – wynika z danych Kolportera, który przeanalizował sprzedaż w swojej sieci w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Kolporter jest gotowy znacząco poszerzyć ofertę książkową w swoich salonikach, zlokalizowanych w galeriach handlowych.
W czasie tegorocznych wakacji klienci saloników Kolportera kupili około 50 tysięcy różnego rodzaju książek.
Lato jest tą porą roku, gdy w miejscowościach wypoczynkowych, zwłaszcza nadmorskich, znacząco wzrasta sprzedaż prasy. Kolporter dba o to, aby turyści przyjeżdżający na urlop w sezonie letnim mieli jak największy i najlepszy wybór tytułów. Poza stałymi odbiorcami co roku dostarcza prasę do ok. 300 sezonowych punktów sprzedaży.
Wydawcy przygotowali na tegoroczny sezon letni specjalny zestaw wakacyjnych nowości, które powinny uprzyjemnić wypoczynek. W ofercie Kolportera znalazły się m.in. nowe książki dla dorosłych i dla dzieci, atrakcyjne magazyny, krzyżówki i wszelkiego rodzaju łamigłówki.
Ponad 40 tysięcy egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
Kolejna próba wyłudzenia pieniędzy została przerwana. Przy pomocy serwisu TnijURL.com przestępcy chcieli zamaskować linki do swoich stron z płatnościami na których żądali opłaty w zamian za brak blokady telefonu. Nasz serwis skasował skrócone linki i tym samym przerwał atak na odbiorców tego linku który był rozsyłany za pomocą SMS do ofiar ataku.
Jak co roku, w okresie przedświątecznym wielu wydawców prasowych zwiększa nakłady swoich tytułów. Nie zakłóca to jednak w żaden sposób dystrybucji prasy prowadzonej zarówno przez Oddział Logistyki Centralnej, jak i oddziały terenowe Kolportera. Także złe warunki pogodowe nie są straszne dla logistyki największego w Polsce dystrybutora prasy.
Kolporter w części sieci saloników wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na regałach z prasą erotyczną – tzw. maskownice. Ekspozycja tego typu tytułów podlega określonym zasadom.
Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera.
Kolporter dostarcza prasę do wszystkich powiatów i do 98% gmin w Polsce – wynika z najnowszych analiz przeprowadzonych przez spółkę. – Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są czytelnicy prasy – przekonuje Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.
Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
Kolekcje zabawek, gadżetów, naklejek czy książek to dziś stała część oferty wydawców prasowych. Zdaniem przedstawicieli Kolportera są istotnym elementem rynku prasowego i jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii.
W czerwcowym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (6/2018) prezentujemy rozmowy z finalistami konkursu Złota Słuchawka 2018 – tymi, którym ostatecznie nie udało się sięgnąć po nagrody i tak niewiele zabrakło im do zwycięstwa.
Opublikowaliśmy niedawno dwa artykuły na temat zbliżony do niniejszej treści. Zapraszamy gorąco do zapoznania się z niektórymi wywodami na temat naszej filozofii.
Pięć miast, pięć koncertów i całkiem nowa muzyka – Dawid Podsiadło rusza w solową trasę koncertową! Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole, który współpracuje z artystą od wiosny tego roku.
W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center oraz firm i osób odpowiedzialnych za budowanie profesjonalizmu i pozytywnego wizerunku tej branży.
Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.
Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
Las Vegas, 9 stycznia 2018 - TCL, jeden z trójki największych globalnych producentów telewizorów oraz wiodąca marka elektroniki użytkowej, zapowiedział w dniu dzisiejszym, że w 2018 roku zamierza nadal intensywnie pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami. Potwierdzeniem tych zamiarów jest prezentacja najnowszych modeli inteligentnych telewizorów i nowoczesnych technologii podczas tegorocznych targów CES. Na stoisku firmy w Las Vegas zaprezentowany zostanie flagowy telewizor QLED Xess X6, który został zapowiedziany na targach IFA w sierpniu 2017 r. Dodatkowo, premierowo ukaże się tam nowy model smart TV C76 oraz telewizory z linii P6. „W debiutujących dziś produktach znalazły się najważniejsze i najbardziej dynamiczne technologie, które stymulują rozwój całej branży i cały czas umacniają pozycję TCL w czołówce globalnych producentów inteligentnych odbiorników i dostawców aplikacji internetowych” – powiedział Tomson Li, Prezes TCL. „Rok 2017 był dla TCL niezwykle udany. Co więcej, z dużą pewnością prognozujemy, że rok 2018 będzie dla nas równie korzystny na całym świecie”- dodał Prezes.
Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.
Czasopisma dla pań i krzyżówki to dwie kategorie wydawnictw prasowych, po które najchętniej sięgaliśmy podczas tegorocznych wakacji – wynika z analiz przeprowadzonych przez Kolportera.
Blisko 50 nowych tytułów – tygodników, miesięczników, dwutygodników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych – znalazło się w ofercie dystrybucyjnej Kolportera w pierwszym kwartale 2017 r.
W 2016 r. w ofercie dystrybucyjnej Kolportera pojawiło się blisko 300 różnego rodzaju wydawnictw, w tym około 70 czasopism. To znacznie więcej niż w poprzednim roku.
Magazyny telewizyjne i pisma dla kobiet to najchętniej kupowane tytuły prasowe w małych punktach – wynika z analizy tegorocznych wyników sprzedaży, przygotowanej przez Kolportera.
All rights reserved 2013 - 2025; Deweloper Ads-Center.NET