Jak edytować swój wpis w CentrumPrasowe.pl
Jak edytować istniejący wpis ?
Ta czynność jest prostsza niż dodawanie nowych wpisów. Z tej racji iż pracujemy na już istniejącym tekście. A to nam znacznie ułatwia wykonanie zadania.
Jak edytować wcześniej dodaną wiadomość medialną ?
Wystarczy aby rzecznik prasowy danej firmy zalogował się na swoje konto wirtualnego biura prasowego. Następnie należy wybrać z menu użytkownika zakładkę „Wpisy” a następnie wybrać link „Edytuj”.
Po wykonaniu tej czynności zostaliśmy przeniesieni na podstronę która zawiera wszystkie ostatnio dodane informacje prasowe. Przy każdym tytule danej notki prasowej znajduje się guzik „Edytuj” oraz „Usuń”. Po kliknięciu w przycisk „Edytuj” przy danym tytule zostaniemy przeniesieni do formularza który przypomina ten dzięki któremu umieściliśmy artykuł na naszym profilu wirtualnego biura prasowego. Jednak przy pomocy tego edytora możemy zmienić treści zawarte w umieszczonym wcześniej artykule.
Po zakończonej edycji artykułu prasowego, pamiętaj o zatwierdzeniu zmian przez klikniecie guzika „Zapisz”, który znajduje się na samym spodzie podstrony służącej do edycji artykułu.
Pamiętaj że podczas edycji artykułu obowiązuje Cię czas sesji. Po upływie 45 minut w bezczynności, zostaniesz automatycznie wylogowany z serwisu a wszelkie dane zostaną bezpowrotnie utracone. Jest to standardowe działanie oprogramowania serwerowego które chroni w ten sposób maszynę i pamięć RAM serwera przed przeciążeniem wywołanym dużą ilością nieaktywnych ale otwartych sesji.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET