NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

Coraz więcej imprez masowych, coraz więcej zagrożeń

Responsive image

W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost liczby imprez masowych na całym świecie. Festiwale muzyczne, koncerty i mecze piłkarskie z roku na rok cieszą się rosnącą popularnością, także w Polsce. To stwarza poważne wyzwania dla organizatorów i firm zajmujących się ochroną tych wydarzeń. Statystyki pokazują, że w ubiegłym roku w takich imprezach uczestniczyło aż 23 miliony osób, co stanowi imponującą liczbę, odpowiadającą ponad połowie populacji Polski.

archiwum

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Lider roślinnych produktów do smarowania rozszerza ofertę o zamienniki śmietany

2023-03-29 15:44:00
Responsive image

Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania.

Czym władasz wielki wojowniku?

Responsive image

Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich na cykl prelekcji dr Ewy Wiśniewskiej pt. „Chińskie sztuki walki”.

Dachówka cementowa - solidny dach w dobrej cenie

2023-03-29 05:48:00
Responsive image

Dachówka cementowa z racji swojej wysokiej trwałości, atrakcyjnej ceny oraz bardzo wysokiej jakości pozostaje niezwykle popularnym i cenionym pokryciem dachowym.

Energy Balance Indeks – nowy produkt ubezpieczeniowy z elementem inwestycyjnym od Credit Agricole

2023-03-28 13:54:00
Responsive image

Energy Balance Indeks daje ochronę ubezpieczeniową oraz możliwość zysku ze wzrostu indeksu, w skład którego wchodzą europejskie spółki przyczyniające się do transformacji energetycznej naszego świata.

W Credit Agricole złożysz wniosek o kredyt z dotacją w ramach programu „Czyste Powietrze”

2023-03-28 09:34:00
Responsive image

Credit Agricole oferuje kredyty na wymianę ogrzewania i termomodernizację domów jednorodzinnych i mieszkań, z dotacją w programie "Czyste Powietrze". Klienci mogą liczyć nawet na 120 tys. zł kredytu i dofinansowanie w wysokości 37 tys. zł.

Branża farb dekoracyjnych zanotowała straty w 2022 roku

2023-03-28 07:26:00
Responsive image

Branża farb dekoracyjnych w 2022 r. zanotowała minimalny spadek. Wartość sprzedaży farb dekoracyjnych – stanowiących największy segment rynku – zmalała r/r o 3,4%, do 2,32 mld PLN w 2022 r*. W roku 2021 dynamika wynosiła 3,2% na plus. Zmniejszył się także wolumen sprzedanych farb liczony w litrach o - 16,9 % w 2022 r. (w 2021 r. było to -2.3%). Zarówno malejący popyt, jak i wysoka inflacja oraz spadająca siła nabywcza Polaków nie sprzyjały branży. Wyniki powstały na podstawie raportu SellFiK*

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: