NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

Coraz więcej imprez masowych, coraz więcej zagrożeń

Responsive image

W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost liczby imprez masowych na całym świecie. Festiwale muzyczne, koncerty i mecze piłkarskie z roku na rok cieszą się rosnącą popularnością, także w Polsce. To stwarza poważne wyzwania dla organizatorów i firm zajmujących się ochroną tych wydarzeń. Statystyki pokazują, że w ubiegłym roku w takich imprezach uczestniczyło aż 23 miliony osób, co stanowi imponującą liczbę, odpowiadającą ponad połowie populacji Polski.

archiwum

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Vouge i Sofitel dzielą się sekretami perfekcyjnego Art de Vivre

2022-10-17 16:39:00
Responsive image

Marki zachęcą swoich fanów, trendsetterów i miłośników czerpania przyjemności z życia do rozkoszowania się stylem, poradami i ekskluzywnymi przeżyciami w myśl idei Art de Vivre.

New Work z nowym centrum biznesowym w Warszawie

2022-10-17 16:26:00
Responsive image

New Work, jeden z wiodących operatorów biur elastycznych na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, otwiera kolejne centrum biznesowe w Polsce. Do warszawskiego portfolio dołącza nowoczesna przestrzeń biurowa o powierzchni ponad 445 mkw. zlokalizowana w biurowcu Tulipan House.

W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż wkładów tytoniowych

2022-10-17 10:27:00
Responsive image

W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż tzw. alternatywnych wyrobów tytoniowych – przede wszystkim wkładów do podgrzewaczy tytoniu. Jak mówią przedstawiciele spółki, trend wzrostowy jest bardzo wyraźny.

Flanelki i kratka, czyli koszulowe evergreeny od Royal Robbins

2022-10-17 08:00:00
Responsive image

Wybierając ubrania na outdoorowe eskapady, marzymy o tym, aby były one nie tylko komfortowe, ale także ponadczasowe i stylowe. Zwłaszcza, jeśli mamy je nosić również podczas wieczornych wyjść ze znajomymi lub zawodowych aktywności. Dodatkowo, miłośnicy komfortu i dobrego stylu docenią niezawodne rozwiązania zastosowane przez markę Royal Robbins, zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność, jak i troskę o środowisko.

IBC SOLAR umacnia swoją pozycję biznesową w Polsce

2022-10-14 14:14:00
Responsive image

IBC SOLAR Energy, międzynarodowy oddział projektowy IBC SOLAR AG, sprzedał spółce Afcon Renewable Energy dwa projekty budowy parków słonecznych o łącznej mocy 120 megawatów. Projekty znajdują się na końcowym etapie developmentu i zlokalizowane są w zachodniej Polsce.

Rzeszowski Rynek Nieruchomości: „Ceny mieszkań do redukcji”

Responsive image

Przysłowie mówi, że „jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze”. Opinia publiczna jest zalewana opiniami, że mieszkania drożeją albo, że mieszkania tanieją, albo że ceny pozostają na niezmienionym poziomie. Każdy stara się udowadniać swoją tezę i powołuje się na przykłady. Każdy znajdzie w tych opiniach coś dla siebie. A jak jest w rzeczywistości?

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: