NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

Coraz więcej imprez masowych, coraz więcej zagrożeń

Responsive image

W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost liczby imprez masowych na całym świecie. Festiwale muzyczne, koncerty i mecze piłkarskie z roku na rok cieszą się rosnącą popularnością, także w Polsce. To stwarza poważne wyzwania dla organizatorów i firm zajmujących się ochroną tych wydarzeń. Statystyki pokazują, że w ubiegłym roku w takich imprezach uczestniczyło aż 23 miliony osób, co stanowi imponującą liczbę, odpowiadającą ponad połowie populacji Polski.

archiwum

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Dach jak obraz z dachówek... dzięki karpiówkom KLASSIK marki CREATON

2022-07-14 08:37:00
Responsive image

Ceramika, jeden z najstarszych materiałów budowlanych, ceniona jest niezmiennie za liczne zalety.

LODY, LOOODY NA... ROWERZE! Wycieczka po włoskich lodziarniach na trasie rowerowej

2022-07-14 09:15:00
Responsive image

Prawdziwi miłośnicy zimnych słodkości zaznajomieni są z pewnością z bezkonkurencyjnymi lodami włoskimi. Mają w sobie mniej tłuszczu, powietrza i cukru. We włoskim regionie Trentino znajduję się ścieżka rowerowa, która łączy odpoczynek na świeżym powietrzu z tą słodką przyjemnością.

Tu goli, tam strzyże - maszynka do golenia MSR711 Blaupunkt

2022-07-13 07:30:00
Responsive image

Opracowane przez firmę BLAUPUNKT trzy niezależne głowice golące idealnie dopasowują się do konturów twarzy i szyi, zaś system równomiernego rozłożenia nacisku zapewnia optymalne golenie.

Wielka promocja kart kredytowych w Credit Agricole

2022-07-12 14:47:00
Responsive image

Trwa promocja kart kredytowych w Credit Agricole. Klienci, którzy kupią kartę kredytową Silver lub Gold będą zwolnieni z opłaty za kartę przez trzy lata. Dodatkowo osoby, które wybiorą kartę Mastercard mogą otrzymać bon podarunkowy o wartości 200 zł do perfumerii Douglas.

Okna, drzwi i brama garażowa w modnym stylu – jak dopasować kolor stolarki do wyglądu domu?

2022-07-12 14:48:00
Responsive image

Dziś okna nie muszą być już tylko białe – możemy wybierać z niezliczonej ilości kolorów i wykończeń. Wyróżniający element budynku mogą stanowić też drzwi wejściowe i brama garażowa. Jak wykorzystać te praktycznie nieograniczone możliwości i dobrze dopasować wygląd stolarki do elewacji domu? Czy zawsze musi być ona w jednym kolorze? Podpowiadamy, jakie są najmodniejsze trendy i jak stworzyć zgrany wizualnie zestaw.

Grupa Roca ogłosiła wyniki finansowe za 2021 rok

2022-07-12 12:44:00
Responsive image

Grupa Roca, światowy lider w branży łazienkowej, zamknęła 2021 rok z obrotami na poziomie 2,053 mld euro, osiągając o 21,9% lepszy wynik niż w 2020 roku. Optymalizacja procesów, ograniczanie kosztów oraz strategia rentownego I zrównoważonego rozwoju pozwoliły firmie wypracować zysk netto w wysokości 179 mln euro, w porównaniu do 60 mln euro z roku poprzedniego. Ebitda wyniosła z kolei 401 mln, co oznacza wzrost o 31%. Grupa może przyspieszyć zatem realizację planu inwestycyjnego ukierunkowanego na zrównoważony rozwój i ogłosić plan osiągnięcia neutralności węglowej do 2045 roku.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: