NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Czym powinna wyróżniać się dobra restauracja w Gdańsku na specjalną okazję?

Responsive image

Czym powinna wyróżniać się dobra restauracja w Gdańsku na specjalną okazję?

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

archiwum

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Broszura Rödl & Partner o subwencjach dla firm w tarczach antykryzysowych

2020-11-16 15:11:00
Responsive image

Specjaliści z Rödl & Partner przygotowali kolejną broszurę informacyjną dla korzystających z różnych form dofinansowania działalności w związku z negatywnymi skutkami pandemii. Księgowe i podatkowe skutki ujęcia instrumentów przewidzianych w „tarczy antykryzysowej” to źródło wiedzy, które przedstawia kluczowe zagadnienia związane z rozwiązaniami mającymi na celu ochronę podmiotów gospodarczych przed bankructwem oraz zachowanie jak największej liczby miejsc pracy.

Media Expert wspiera szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym

2020-11-13 12:27:00
Responsive image

Nowoczesne lodówki do przechowywania leków, a także oczyszczacze powietrza, sprzęt AGD do pomieszczeń socjalnych oraz sprzęt komputerowy dla lekarzy, pielęgniarek i wolontariuszy trafił do szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Stodoła mieszkalna, czyli dom z wizją

2020-11-13 12:20:00
Responsive image

Moda bywa zmienna – także ta w architekturze. Jednak podobnie, jak na paryskich wybiegach, również i w budownictwie, klasyka ma ogromne znaczenie.

Wyjątkowo mała drukarka C650 zapewnia hotelom, restauracjom i kawiarniom elastyczność dostosowania do potrzeb klientów i trendów rynkowych

2020-11-13 11:44:00
Responsive image

Najmniejsza na świecie wysokowydajna drukarka kolorowa A4 zapewnia szybkość, jakość, niezawodność i zwrot z inwestycji

Credit Agricole promuje bezpieczne płatności mobilne

2020-11-13 08:02:00
Responsive image

Bank Credit Agricole zachęca swoich klientów do udziału w nowym konkursie: „Płać mobilnie – wygrywaj nagrody”. Celem konkursu jest zwiększenie liczby aktywnych użytkowników płatności mobilnych, które zapewniają bezpieczeństwo transakcji w czasie epidemii.

"Dzieci blisko natury" - odpowiedź Polish Outdoor Group na lockdownowy stres

2020-11-13 07:43:00
Responsive image

Stowarzyszenie Polish Outdoor Group stworzyło autorski projekt społeczno-edukacyjny „Dzieci blisko natury” skierowany do dzieci w wieku 2-12 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Akcja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wsparcia krajowej turystyki w czasach pandemii oraz ma na celu m.in. kreowanie outdoorowego stylu życia, budowę świadomości społecznej outdooru i wspieranie działań proekologicznych. Projekt promowany był w kanałach social media stowarzyszenia na Facebooku @polishoutdoorgroup, na Instagramie #dzieci.blisko.natury oraz na stronie www.dziecibliskonatury.pl Akcję poparli także influencerzy: #mikrowyprawy, #weroampoland, #ourlittleadventures, #zpamietnikapolicjantki.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: