NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

McDonald i KFC obniżają ceny

Responsive image

Restauracje McDonald's i KFC postanowiły obniżyć ceny swoich dań w celu przyciągnięcia większej liczby klientów. W ostatnim czasie zauważalny jest spadek frekwencji w restauracjach, głównie spowodowany inflacją i wzrostem cen. Wprowadzenie promocji ma na celu zachęcenie ludzi do ponownego odwiedzenia tych popularnych sieci fast foodów. Obniżka cen jest strategią mającą na celu utrzymanie konkurencyjnej pozycji na rynku, ponieważ wiele innych miejsc również stara się przyciągnąć klientów poprzez obniżki. Restauracje obydwu sieci liczą na to, że promocje przyciągną zarówno stałych, jak i nowych klientów, zapewniając im smaczne posiłki w atrakcyjnych cenach.

Nieprawidłowości przy wyborach 15 października 2023

Responsive image

Niestety to kolejne wybory podczas rządów PiS, które noszą liczne znamiona nieprawidłowości a wręcz próby zawłaszczenia czy nazywając po imieniu oszustwa wyborczego. Wystarczy jeden fakt, zabrakło kart wyborczych w wielu punktach głosowania mimo że każda komisja obwodowa dokładnie wiedziała ile ma głosujących.

archiwum

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Eleganckie rezydencje z dachówką ceramiczną KODA, SIMPLA i TITANIA

2023-11-14 06:46:00
Responsive image

Dach pełni nie tylko funkcje ochronne, ale także decyduje o estetyce domu.

Aluron podsumowuje Ogólnopolskie Forum Stolarki 2023

2023-11-10 12:45:00
Responsive image

Emocje po Ogólnopolskim Forum Stolarki jesień 2023 nieco już opadły, ale echa rozmów kuluarowych, debat i wystąpień prelegentów jeszcze długo będą gościć w głowach uczestników, którzy w tym roku pobili frekwencyjny rekord 250 osób.

Credit Agricole podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu

2023-11-10 08:28:00
Responsive image

Pod hasłem TrendsTalks odbyła się tegoroczna edycja Forum Rynku Spożywczego i Handlu, największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu, handlowemu i HoReCa w Polsce. W Warszawie eksperci i praktycy dyskutowali o aktualnych wyzwaniach i trendach w branży. Bank Credit Agricole był sponsorem głównym wydarzenia.

Dom inteligentny to dom energooszczędny

2023-11-10 06:57:00
Responsive image

Inteligentne technologie zapewniają nie tylko podwyższony komfort i bezpieczeństwo, lecz także dbają o racjonalne wykorzystanie energii, co przekłada się na niższe rachunki i mniejszy wpływ budynku na środowisko naturalne.

Sieć Salonów KRISHOME otwiera największy w Polsce salon oferujący stolarkę marki KRISPOL

2023-11-10 06:45:00
Responsive image

Sieć Salonów KRISHOME z dumą ogłasza, że została uhonorowana prestiżową nagrodą złotego Laura Klienta 2023.

1,3 mln zł wsparcia przez cztery lata - nowa edycja charytatywnej akcji TIM-u

2023-11-09 14:43:00
Responsive image

Ponad 394 000 zł trafią do 21 lokalnych instytucji i organizacji w tegorocznej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów, która tradycyjnie wystartowała w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Jej budżet to rezultat wspólnego zaangażowania TIM-u oraz producentów oferujących swój asortyment na TIM.pl. O tym, gdzie trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu online internauci.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: