NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Państwowa administracja ma awarię

Responsive image

12 Czerwca 2018 roku został dniem wielkiej awarii Cyfrowej Polski. Większość z kluczowych systemów państwa cyfrowego od dzisiejszego ranka była niedostępna. Przyczyny awarii będą dopiero badane. Nadal trwa przywracanie zdolności.

Mbank drobna awaria

Responsive image

W dniu 4 czerwca mBank miał drobne problemy przed południem. Jak informował rzecznik prasowy mBanku, klienci nie mogli w godzinach rannych wykonywać transakcji.

archiwum
CENTRUMPRASOWE.PL - DARMOWE WIRTUALNE BIURO PRASOWE

Każda firma, organizacja i instytucja potrzebuje biura prasowego oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje które trafiają do dziennikarzy. Informacje prasowe o postępach przedsiębiorstwa mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe biuro prasowe na naszej stronie. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Konto Oszczędnościowe Getin Banku zwycięzcą rankingu Comperia.pl

2018-05-15 11:41:17
Responsive image

Oferta Getin Banku - 3,5% na Koncie Oszczędnościowym zajęła I miejsce w rankingu najlepszych kont oszczędnościowych w maju 2018 r. opracowanym przez ekspertów Comperia.pl. Autorzy zestawienia wytypowali najatrakcyjniejsze oferty dla Klienta, który chce ulokować kwotę 10 tys. zł. na rachunku oszczędnościowym.

Art Studnia - nowa szkoła malarstwa i rysunku w Krakowie

2018-05-14 16:47:46
Responsive image

W centrum Krakowa, na ul. Dunajewskiego 6, powstała nowa szkoła malarstwa i rysunku prowadzona przez uznanego artystę malarza Marcina Telegę. Art Studnia w swoim założeniu ma nawiązywać do dawnej tradycji tworzenia pracowni przez artystów. W pracowni, w której mistrzowie przekazywali uczniom swoje doświadczenie.

Gaming coraz popularniejszy

2018-05-14 11:43:23
Responsive image

Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.

Nowy Raport PLGBC 2018 Certyfikacja Zielonych Budynków w Liczbach

Responsive image

Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC trzeci rok z rzędu publikuje analizy rynku obiektów certyfikowanych w Polsce. Misją PLGBC jest sprawienie, żeby zrównoważone budownictwo stało się nową normą. Zielony budynek nie musi być certyfikowany, a zaprojektowany, wybudowany i użytkowany zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Jednakże to właśnie certyfikacja jest obiektywnym, zweryfikowanym przez trzecią stronę wyznacznikiem zrównoważenia budynku.

Konferencja PLGBC Dzień Ziemi z zielonym budownictwem za nami!

Responsive image

Podczas 10. Edycji Konferencji PLGBC Dzień Ziemi z zielonym budownictwem pt. Nowa tożsamość i potencjał zrównoważonych miast, rozmawiano o rozwoju i przyszłości miast. Dyskutowano o nowych koncepcjach urbanistycznych, potrzebach mieszkańców czy zrównoważonych rozwiązaniach i nowych technologiach w budownictwie. Mówiono o roli architekta w kształtowaniu przestrzeni. Podsumowaniem były kwestie związane z finansowaniem i wsparciem projektów rewitalizacji. Wszyscy uczestnicy byli zgodni co do tego, że mamy przed sobą wiele wyzwań. Organizatorem wydarzenia było Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC we współpracy Urzędem Miejskim we Wrocławiu. Konferencja odbyła się 20 kwietnia br. w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.

hapipożyczki oferują nowy wymiar obsługi klienta

2018-05-11 14:22:05
Responsive image

Według raportu Salesforce, aż 70% klientów twierdzi, że dzięki rozwijającej się technologii coraz więcej spraw można załatwić bez względu na miejsce czy porę dnia.* Opinia ta przenosi się na oczekiwania względem jakości obsługi klienta. Konsumenci oczekują indywidualnego podejścia, zrozumienia ich potrzeb, a następnie natychmiastowej reakcji. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom hapipożyczki, wprowadziły w swojej obsłudze nowoczesne narzędzie, jakim jest Co-Surfing. Co-Surfing jest nowoczesnym, technologicznym rozwiązaniem. Daje możliwość konsultantowi na zdalne wsparcie klienta w trakcie wypełniania przez niego wniosku w serwisie online. Co-surfing charakteryzuje się tym, że w trakcie pracy zarówno klient jak i konsultant na swoich ekranach widzą dwa kursory: klienta i konsultanta, a także ich ruch na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu konsultant od razu może pomóc klientowi należycie wypełnić wszystkie pola wniosku. - To innowacyjne narzędzie wdrożyliśmy z myślą o naszych klientach. Szanujemy ich czas. Wiemy, że klienci oczekują od nas wsparcia m.in. podczas wypełnienia wniosku o pożyczkę, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę obsługi klienta o wygodne rozwiązanie – mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska - marka hapipożyczki. Rozwiązanie jest w pełni bezpieczne, a konsultant uzyskuje dostęp wyłącznie do widoku wniosku, a nie do całego komputera klienta. Narzędzie działa na standardowej przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. - Co-Surfing, stanowi dodatek do systemów wspierających sprzedaż online oraz ułatwia kontakt z klientem. Idea Co-Surfingu opiera się na modelu współpracy klient-konsultant. Dzięki wsparciu konsultanta, proces wypełniania wnioski online jest prosty dla klienta. Firma IPF Polska, z którą mamy okazję współpracować przy tym projekcie, bardzo dobrze rozumie potrzebę wprowadzania innowacji i stosuje nowoczesne rozwiązania w obsłudze klienta -mówi Rafał Sadłowski, Chief Executive Officer w spółce CoSurfing.Net Wprowadzenie narzędzi takich jak: Co-Surfing, Robocall, czy SMS z opcją odpowiedzi, potwierdza, że hapipożyczki, jak przystało na firmę noszącą miano FinTechowej, w myśleniu o kliencie, korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych. Klient może decydować, czy chce rozmawiać z konsultantem, czy może wystarczy mu odsłuchanie automatycznej, interaktywnej wiadomości (tzw. Robocall z możliwością bezpośredniego połączenia z konsultantem), czy też wygodniej jest mu odpowiedzieć na interaktywnego SMS’a (SMS z możliwością odpowiedzi). Wszystkie rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa klientów hapipożyczek. * Drugi doroczny raport Salesforce: State of Service 2016, https://biznes.newseria.pl/komunikaty/firma/salesforce-zbadal,b1039573537

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: