NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

ZM Henryk Kania przejmuje SS

Responsive image

Zakłady mięsne Henryk Kania przejmuje Staropolskie Specjały. W zamian za umorzenie długu podpisano porozumienie z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania o całkowitym przejęciu majątku spółki.

Nikt nie kupuje drewna po orkanach

Responsive image

Nadzwyczajny zastój w sprzedaży drewna przez Lasy Państwowe. Nadmiar który powstał po ostatnich wichurach tak zwane drewno z wiatrołomów leży tam gdzie upadło i nie jest w niczyim zainteresowaniu.

archiwum
CENTRUMPRASOWE.PL - DARMOWE WIRTUALNE BIURO PRASOWE

Każda firma, organizacja i instytucja potrzebuje biura prasowego oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje które trafiają do dziennikarzy. Informacje prasowe o postępach przedsiębiorstwa mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe biuro prasowe na naszej stronie. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

GDPR – od regulacji do monetyzacji

2017-08-28 11:43:00
Responsive image

Fakt, iż rozwój technologii wpływa na szereg aspektów funkcjonowania społeczeństw pozostaje poza dyskusją. Również systemy prawne nie zdołały nadążyć za galopującą digitalizacją życia codziennego. Regularne korzystanie z Internetu, komputerów i urządzeń mobilnych, przeniesienie komunikacji, w znacznej mierze, na ścieżkę elektroniczną, powszechne dzielenie się informacjami na swój temat poprzez e-maile, messengery, smsy i media społecznościowe zaowocowało koniecznym dostosowaniem prawa, dotyczącym ochrony danych osobowych i danych wrażliwych.

Kino Letnie na placu Europejskim: „Fala”

2017-08-23 15:09:58
Responsive image

Zbliża się kolejny seans Kina Letniego na placu Europejskim. Już w czwartek 24 sierpnia o godzinie 21:00 pod Warsaw Spire rozpocznie się pokaz norweskiej produkcji pt. „Fala”. Dla miłośników kina europejskiego przewidziany jest konkurs, w którym do wygrania są bilety do kina oraz kursy języka angielskiego. Na seans zaprasza organizator, firma Ghelamco Poland wraz z partnerem wydarzenia Samsung QLED TV i patronem medialnym radiem Chillizet.

Rozwiązanie umowy dożywocia

2017-08-21 13:44:52
Responsive image

Umowa dożywocia pozwala na przeniesienie prawa własności do nieruchomości na drugą osobę. Na jej mocy prawo własności np. do mieszkania, zostaje udzielone w zamian za zapewnienie pierwotnemu właścicielowi prawa do dożywotniego zamieszkiwania w danym miejscu oraz do zaopiekowania się nim przez nowego właściciela. Osoba nabywająca prawo własności powinna także zapewnić poprzedniemu właścicielowi dostęp do mediów, jedzenia, ciepła i ubrań. Przepisy podatkowe traktują umowę dożywocia jako sprzedaż, w związku z czym wysokość świadczeń przysługujących osobie zbywającej się własności jest jego przychodem i podlega opodatkowaniu. Sama umowa natomiast zobowiązuje nabywcę do zapłacenia podatku od czynności cywilnoprawnych w wysokości 2%.

Logo JF Legal w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry

2017-08-20 21:44:06
Responsive image

Identyfikacja wizualna firmy to niezwykle ważny element służący kreowaniu wizerunku marki firmy. Powinna być spójna, wyróżniająca się spośród konkurencji i zapadająca w pamięć. Dlatego właśnie kancelaria prawna JF Legal zdecydowała się powierzyć stworzenie swojego logo znanemu studiu graficznemu Dmowski & Co.

Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego

2017-08-18 15:20:17
Responsive image

„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września.

Bank Credit Agricole nie owija w bawełnę i zaprasza po kredyt gotówkowy

2017-08-18 15:11:46
Responsive image

Credit Agricole Bank Polska S.A. zaprasza klientów do skorzystania z „Kredytu gotówkowego bez owijania w bawełnę”. Do końca września oferuje go na promocyjnych warunkach: tylko 10 zł miesięcznie za każdy pożyczony 1000 zł. Kredyt dostępny jest we wszystkich placówkach banku w całej Polsce, a także na telefon, przez SMS, stronę internetową banku i aplikację mobilną CA24.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: