NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Wojas na zakupach

Responsive image

Komunikat prasowy głosi iż firma Wojas zakupiła pakiet 56 % akcji spółki Bartek. Obie firmy są z segmentu obuwniczego jednak reprezentują różne podejście do rynku.

Wirtualna elektrownia od Taurona

Responsive image

Tauron jako firma wytwarzająca oraz zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej rozpoczyna nowy projekt który może zmienić podejście Polaków do energii wytwarzanej z OZE

archiwum

Każda firma, organizacja i instytucja potrzebuje biura prasowego oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje które trafiają do dziennikarzy. Informacje prasowe o postępach przedsiębiorstwa mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe biuro prasowe na naszej stronie. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Przelewy na numer telefonu BLIK dostępne dla klientów Credit Agricole

2019-03-20 15:18:00
Responsive image

Bank Credit Agricole udostępnił swoim klientom możliwość wykonywania przelewów na telefon BLIK. To najszybszy sposób przekazywania pieniędzy pomiędzy klientami różnych banków. Użytkownicy BLIKA mogą przelewać pieniądze w ten sposób z wykorzystaniem aplikacji mobilnych siedmiu banków.

Miasto w obliczu zmian. Konferencja PLGBC Dzień Ziemi z zielonym budownictwem

Responsive image

Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC organizuje 11. konferencję PLGBC Dzień Ziemi z zielonym budownictwem. Wydarzenie pod hasłem Miasto w obliczu zmian. W kierunku zrównoważonego budownictwa, organizowane w oparciu o idee zrównoważonego rozwoju odbędzie się 16 kwietnia br. w Textorial Park w Łodzi. Świadome i zrównoważone tworzenie przestrzeni współczesnego miasta dla lepszego życia i rozwoju mieszkańców - to główny nurt tegorocznej edycji. Udział jest bezpłatny.

Ewolucja rynku sprzedaży prasy

2019-03-19 11:44:00
Responsive image

W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast supermarketów, dyskontów i sklepów convenience. Kolporter od lat dostosowuje się do zmian na rynku, docierając z dostawami do wszystkich formatów, które mają w ofercie prasę.

Bank Credit Agricole partnerem Coface Country Risk 2019

2019-03-18 14:45:00
Responsive image

Konferencje Coface Country Risk poświęcone są ryzykom w transakcjach handlowych oraz wspieraniu rozwoju i eksportu polskich przedsiębiorstw. 26 marca odbędzie się XIV edycja konferencji. Jednym z prelegentów będzie Jakub Borowski, główny ekonomista banku Credit Agricole.

Najbardziej ekologiczny biurowiec w Czechach z fasadą z polskimi szybami

2019-03-18 13:46:00
Responsive image

Praski Main Point Pankrac jest realizacją, w której nacisk położono na wyjątkową energooszczędność budynku. Potwierdza ją certyfikat LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) w najwyższej kategorii – Platinum. Co ciekawe – w konstrukcji fasady budynku wykorzystano wyprodukowane w Polsce samoczyszczące szyby zespolone Pilkington Insulight Activ™.

Omnichannel – integracja działań online, offline i mobile

2019-03-18 10:50:00
Responsive image

Według badania Deloitte aż 90% sprzedaży detalicznej na świecie odbywa się w sklepach stacjonarnych. Jednak konsumenci poszukują często informacji o produktach w Internecie. W jaki sposób połączyć ze sobą te dwa kanały sprzedaży?

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: