NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Delikatesy Piotr i Paweł szukają inwestora

Responsive image

Z doniesień prasowych wynika że delikatesy Piotr i Paweł szukają inwestora lub kupca na swój biznes. W firmowym e-sklepie pojawiają się informacje o brakach podstawowych produktów. Sytuacja przypomina tą którą obserwowaliśmy przy firmie Alma.

Wezwanie do sprzedaży akcji Tarczyński S.A.

Responsive image

Główny akcjonariusz spółki Tarczyński S.A. , podniósł cenę w wezwaniu do sprzedaży akcji wymienionej spółki. Obecna cena to 12,60 złotego za jedną akcję.

archiwum
CENTRUMPRASOWE.PL - DARMOWE WIRTUALNE BIURO PRASOWE

Każda firma, organizacja i instytucja potrzebuje biura prasowego oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje które trafiają do dziennikarzy. Informacje prasowe o postępach przedsiębiorstwa mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe biuro prasowe na naszej stronie. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Kolporter nie boi się zakazu handlu w niedzielę

2018-02-22 09:42:18
Responsive image

– Zakładamy, że ustawa o zakazie handlu w niedzielę nie powinna wpłynąć negatywnie na nasz biznes – twierdzą przedstawiciele Kolportera. Ale zastrzegają – ryzyko jest, bo ostateczne skutki pozostają wielką niewiadomą dla całego sektora handlowego.

„5% zwrotu na prostych zasadach” od Getin Banku

2018-02-21 14:00:12
Responsive image

W ramach promocji „5% zwrotu na prostych zasadach” osoby, które założą konto osobiste przez Internet w Getin Banku otrzymają zwrot 5% wartości płatności kartą lub BLIKIEM. Aby skorzystać z oferty specjalnej należy założyć Konto Proste Zasady w terminie od 19 lutego do 15 kwietnia 2018 r. Klienci, którzy przystąpią do promocji mogą zaoszczędzić nawet do 180 zł.

Polisa zdrowotna – dodatek czy podstawa przy zatrudnieniu?

2018-02-21 13:13:58
Responsive image

Blisko połowa pracowników jako dodatkowy benefit chciałaby otrzymać rozszerzony pakiet opieki medycznej*. Jak podaje Polska Izba Ubezpieczeń, już 2,17 mln Polaków korzysta z prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, w większości są to polisy grupowe, zapewniane przez pracodawcę.

Zgłoś swój budynek do Konkursu CEE Buildings Go Green!

Responsive image

Rusza pierwsza edycja Konkursu CEE Buildings Go Green, wyróżniającego budynki o najlepszych właściwościach energetycznych. Inicjatywa dotyczy budynków nowych oraz obiektów poddanych niedawno renowacji. Do Konkursu można zgłosić inwestycje zrealizowane w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizatorem wydarzenia jest C4E Forum, Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego (PLGBC), Czech Green Building Council (CZGBC), Romanian Green Building Council (ROGBC) i Slovak Green Building Council (SKGBCK). Konkurs towarzyszy C4E FORUM, jedynej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej w całości efektywności energetycznej regionu.

Havas Media zaplanuje i zakupi media dla marek Hasco-Lek

2018-02-21 11:46:33
Responsive image

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek.

15 procent łowickiej pasji do gotowania w nowej odsłonie

2018-02-21 11:20:45
Responsive image

Charakterystyczny kartonik w różowych barwach, udekorowany wizerunkiem roztańczonej łowiczanki – dawne opakowanie 15-procentowej śmietany łowickiej przechodzi do historii. Jako jedno z pierwszych w portfolio OSM Łowicz doświadczyło ono rewolucji wizerunkowej. W efekcie jest nie tylko równie widoczne na sklepowej półce, ale także nowoczesne i bardzo funkcjonalne.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: